loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 5489 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (2)

 

 

 

 

 

مصاحبه اختصاصی سایت ایران41 با علیرضا دلیخون

 

 

 

آقای دلیخون خودتان را معرفی کنید؟

 

من علیرضا دلیخون متولد1348 در دورود لرستان هستم.


از سوابق دروازه بانی خود در تیم های مختلف بگوئید؟


من دروازه بانی را در دورود از تیم میثم و سپس  به مهاجرین  رفتم و به منتخب دورود رسیدم، در سال67 بخ تیم منتخب جوانان لرستان دعوت شدم و پس از درخشش در مسابقات کشوری به تیم ملی رسیدم و از آنجا به بعد در تیم های بزرگی همچون: سپاهان (1367) ، نیروی زمینی (خدمت سربازی) ، کشاورز (4سال) ، پرسپولیس (1375) ، تراکتورسازی ، فجرسپاسی (10سال) بازی کردم.


سابقه مربی گری شما؟


من مربی گری را از فجر آغاز کردم و مدت 8سال در فجر بودم ، سپس به تیم های نفت آبادان (یک فصل) ، همیاری اراک (نیم فصل) ، سنگ آهن بافق ( یک فصل) و هم اکنون هم در گهر و در شهر خودم مربی گری می کنم.

طی این13 سال مربی گری دروازه بانانی همچون: سید مهدی رحمتی ، سوشا مکانی ، حسین آشنا ، محمد سنایی ، سجاد بیرانوند را به فوتبال ایرن معرفی کرده ام،همچنین در آکادمی تخصصی در وازه بانی در کرج شاگردانی همچون: رضا محمدی دروازه بان حال حاضر پرسپولیس و محمد صادقیان دروازه بان شاهین بوشهر را به فوتبال ایران معرفی کرده ام و 15 گلر در سطح نونهالان، نوجوانان ، جوانان و امید دارم که گلر های آینده دار فوتبال مملکت خواهند شد.


سوابق تیم ملی شما؟


من 9 بازی ملی بزرگسالان و22 بازی تیم ملی المپیک در کارنامه دارم.


تیم امسال گهر را چگونه می بینید؟


امسال گهر تیم جوان و با انگیزه ای است و در مسابقات تدارکاتی هم کاملا موفق بوده است ، ما   ابومسلم پیکان،شهرداری اراک را شکست دادیم و با راهیان کرمانشاه مساوی شدیم و در بازی دوستانه دیروز با منخب دورود بانتیجه پرگل برنده شدیم.


با حضور شما در دورود و جدیت شما در تمرینات آیا امسال خیال هوداران از دروازه گهر راحت باشد؟ 


من بعد از22 سال به شهر خودم برگشته ام ، تاحالا خیلی دوست داشته ام به شهر خودم خدمت کنم اما امکان فراهم نبودامسال گهر5 گلر آماده داردکه قرار داد یکی از آنها یک ساله و بقیه 3 ساله هستند، من قول می دهم گهر تا3سال از لحاظ دروازه بیمه باشد.من5گلر آماده دارم که هیچکدام از آنها نمیداند دروازه بان اول کدام است.


نظرتان درمورد حسین منادی چیست؟


حسین از لحاظ فیزیکی همه فاکتور های یک دروازه بان عالی را دارد یک مقدار از لحاظ تکنیکی و خروج ها ضعف دارد، که من قول می دهم ظرف دوسه ماه آن ضعف ها را برطرف کنم ، حسین میتونه در آینده به تیم ملی هم برسه و مثل شاگردان گذشته ام سید مهدی رحمتی و... در سطح اول فوتبال کشور مطرح بشود.


سال گذشته شما25 روز در گهر حضور داشتید ، چه شد که رفتید؟


سال گذشته با من به خاطر اینکه دورودی بودم و از من انتظار داشتن قرارداد ناچیزی بسته شد و بعد از آن هم طی جلسه ای با شهرداری و شورای شهر از من خواشته شد که آن مبلغ کم را هم کمتر کنم ، ضمن آن که در زمان حضور مندر گهر تیم دو بازی با ذوب آهن و فجر داشت که با کسب4 امتیاز و بدون گل خورده عملکرد دروازه بانان عالی بود.


با توجه به نتیجه نگرفتن تیم های اسمی و پر ستاره در هفته اول لیگ آیا هواداران در بازی با گل گهر منتظر سه امتیاز بازی باشند؟


فوتبال لیگ یک با لیگ برتر فرق دارد ، در لیگ یک تیم ها اکثرا در یک سطح هستند، هر تیمی که از موقعیت های به دست آمده استفاده کند و کمتر اشتباه کند برنده بازی خواهد بود، ضمن آنکه گهر سرمربی کار کشته ، باتجربه و فوتبال بلدی به نام احمد زاده دارد ، ان شالله با حمایت هواداران در دوشنبه بازی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

 

باتوجه به میزبانی گهر در اولین بازی چه سخنی با هواداران دارید؟


من مطمئن هستم دورودی ها عاشق گهر هستند و دوست دارند گهر دوباره به لیگ برتر برگردد، بزرگترین امتیاز ما هواداران هستند، من از هواداران می خواهم در بازی با گل گهر صبور باشند و تا سوت پایان بازی تیم خود را تشویق کنند و همانند گذشته از لحاظ فرهنگی نمونه باشند  من به داشتن چنین هوادارانی افتخار میکنم.

کار کردن با احمد زاده چگونه است؟

قبلا با آقای احمد زاده دوست بودم و روبروی هم بازی کردیم ، اما برای اولین بار است که در کنار هم کار می کنیم، ایشان مربی دلسوز و کار بلدی هستند، امیدوارم فوتبال دورود با حضور آقای احمد زاده به روزهای اوج خود برسد.

 

نظرتان راجع به کادر مدیریتی گهر چیست؟


من خودم به عینه شاهد زحمات فراوان آقای حیدرپور و نامداری در گهر بوده ام ، از هر دو عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارم ، واقعا اگر این دوشخص نبودند شاید گهر امسال شکل نمی گرفت.


چند روز پیش شاهد انتصاب آقای بازوند به عنوان استاندار لرستان بودیم ، در این زمینه چه صحبتی دارید؟


آقای بازوند یک شخص فوتبال دوست و زحمت کش لرستان است، من موقعی که در همیاری اراک بودم ایشان در اراک تشریف داشته اندو شاهد تلاشهای ایشان در عرصه ورزش و مخصوصا فوتبال بوده ام ،من به نوبه خودم انتصاب ایشان را به سمت استانداری لرستان تبریک می گویم و این اتفاق را به فال نیک می گیرم و اطمینان دارم ایشنا در عرصه ورزش و مخصوصا فوتبال در استان فعال خواهند بود و حمایت های خود را از تنها نماینده استان در لیگ یک دریغ نخواهند کرد.


یک خاطره؟


یادم میاد 14 سالم بود و با تیم دورود در جام فلق شرکت کردیم ، در بازی با بروجرد که در زمین بروجرد هم برگزار شد، تیم دورود باخت وبعد از بازی هم دعوا شد، اون موقع من  ذخیره بودم ، در هنگام برگشت من آخر مینی بوس نشسته بودم و به بچه های تیم گفتم بچه ها یه روز میاد که من رو توی تلوزیون می بینید، اون موقع بچه ها به من خندیدن آما من از همون موقع تصمیم گرفته بودم دروازه بان تیم ملی بشوم.


حرف آخر؟


آن روز که تیم گهر به لیگ برتر صعود کرد تلوزیون صحنه صعود گهر را به همراه یک موزیک لری پخش کرد ، من تحت تاثیر قرار گرفته بودم و به گریه افتادم، امیدوارمامسال هم به لیگ برتر صعود کنیم و باعث خوشحالی لرستان شویم.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گهر در تاریخ 1392/07/04 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
شماهمشهريها كه در دورود فعا هستيد ميشه بگيد كه آيا تلاشي ميكنن تا دباه مردم به ديدن بازيهاي گهر بيان؟يا گهر هم مثل چوكا و شموشك وبرق شيراز و خ ازتيمهاي ديگه دوباره ديدن ليگ برتر براش رويا ميشه؟
پاسخ : سلام. ان شالله با همدلی و یک دلی مسئولین شهر و استان و مسئولین تیم و هواداران پر شور شاهد حضور دوباره گهر در لیگ برتر خواهیم بود.

این نظر توسط HAMED در تاریخ 1392/07/04 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

ممنون از مصاحبه زيبا تون لطفا باز هم از اين مصاحبه ها با بازيكنان و كادرفني انجام بديد.
پاسخ : سلام ممنون از شما . چشم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 11,207
  • بازدید کلی : 384,647
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات