loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 140 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (2)

 

 

 پیش نویس قرارداد مالکیت استانداری از تیم گهر آماده است

 

 

سایت ایران41: اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص مشکلات مالی که تیم گهر دورود که این روزها با آن مواجه است، گفت: استاندار محترم لرستان پیگیر رفع مشکلات تیم هستند که جا دارد از ایشان تشکر کنم، در آخرین جلسه‌ای که با حضور ایشان برگزار شد، مقرر شد که طی چند روز آینده استانداری مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد تا بحث مالی تیم حل شود.  

 

مدیرعامل باشگاه گهر دورود با اشاره به انجام توافقات اولیه برای تغییر مالکیت تیم گهر، اظهار داشت: پیش نویس قرارداد آماده شده است و پس از تأیید نهایی قرارداد اصلی به امضا می‌رسد تا پس از مالکیت استانداری، مشکلات موجود هرچه سریع‌تر رفع شوند.

 

 وی ادامه داد: استاندار لرستان مجوز‌های پرداخت پول به بازیکنان را نیز دریافت کرده‌اند که بازیکنان طی در روزهای آینده درصد قابل توجهی از مطالباتشان را دریافت می‌کنند.

 

 مدیرعامل باشگاه گهر دورود در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اخبار شنیده شده در خصوص تعطیلی تمرینات تیم صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات مالی در حالی که این تیم رقیب تیم گهر در هفته سیزدهم مسابقات است، بیان داشت: الان وضعیت اقتصادی کشور چندان مناسب نیست و دنبال آن وضعیت اقتصادی ورزش به ویژه فوتبال هم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد، وقتی تیمی مثل صنعت نفت آبادان با آن پشتوانه مشکل مالی دارد، پس از تیم گهر که هیچ منبع مالی ندارد، باید چه انتظاری داشت.

 

 مدیرعامل باشگاه گهر دورود متذکر شد: ما با بازیکنان خود صحبت کردیم که تاکنون با شرف و غیرت شما این تیم روی پا ایستاده است و خواستیم چند روز دیگر هم تحمل کنند که آنها و به مدیریت و کادر فنی و مجموعه تیم محبت داشتند و من قول می‌دهم در چند روز آینده مشکلات مالی رفع شود.

 

 وی در خصوص غیبت چند روزه محمد احمدزاده در تمرینات تیم گهر دورود، متذکر شد: ما از ایشان می‌خواهیم که به تیم برگردد، چراکه تاکنون بسیار برای این تیم زحمت کشیده‌اند که جا دارد، از ایشان و همه بازیکنان خصوصا بازیکنان باتجربه تیم تشکر کنم.

 

 این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر حل شدن مشکل کمپ اقامتی و تمرینی صنایع دفاع برای تیم گهر، عنوان داشت: ابتدا جا دارد، از آقای قائدرحمت به واسطه کمک‌ها و پیگیری‌ها و جلسات بسیاری که در بحث مشکلات مالی داشتند تشکر کنم، با پیگیری‌هایی که آقای قائدرحمت داشتند و با نامه و در خواستی که ایشان از سردار دهقان وزیر محترم دفاع ارسال کردند، جناب وزیر که بسیار دید خوبی نسبت به فوتبال دارند، نامه‌ای را به صنایع دفاع دورود مبنی بر اینکه تیم گهر می‌تواند از امکانات صنایع دفاع استفاده کند، ارسال کردند.

 

 وی افزود: از سردار دهقان، وزیر دفاع و سرهنگ اسماعیلی، ریاست مجموعه صنایع دفاع و همه همکارانشان که در این مدت کمک حال تیم گهر بوده‌اند، تشکر میکنم.

 

 حیدرپور در پایان در رابطه با تعدادی از بازیکنان که در نیم فصل مسابقات از تیم گهر جدا می‌شوند، متذکر شد: با صحبتی که با آقای احمدزاده داشته‌ایم، در این خصوص تصمیم‌گیری شده و این به آن معنا نیست که این بازیکنان سطح پایینی قرار دارند، یا مشکل خاصی را متحمل کرده‌اند، بلکه بحث دیدگاه هر مربی در خصوص بازیکنان تیم است که امیدواریم همه بازیکنانی که از تیم ما جدا می‌شوند، در تیم دیگری موفق باشند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاهین رحمتی در تاریخ 1392/09/27 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

با سلام
دوستان امروز باید بدونن همه که حیدر پور باید بره
نگاهی بکنید به جدول مسابقات
خدایش چرا از این اقا حمایت می کنید
خدایش یک سوال دارم
مهندس کیانپور بهتره یا این دلال
باید بره
زنده باد دورودی زنده باد مهندس کیانپور

این نظر توسط masoud در تاریخ 1392/09/27 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

12 روز غیبت داشتید دوستان!!
آیا گهر تو نیم فصل بازیکنی جذب میکنه؟
پاسخ : سلام ممنون از شما.
بازیکنان قبلی بمونن باید خدا رو شکر کنیم دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 1,062
  • بازدید سال : 12,114
  • بازدید کلی : 385,554
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات