loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 485 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (9)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام صمیمانه من به همه  مردان وزنان شریف شهرستان دورود که نامشان افتخارلرستان است.بنده درکمترازیک ماهی که مهمان شما عزیزان بزرگواربودم  براین باورخویش اطمینان حاصل نمودم که به هیچ وجه ، فاصله شهرها ومرزهای ساختگی فی مابین هرشهر نمی تواند لرها را از هم جدا ویک دسته را لرخرم آبادی ودسته دیگر را لردورودی  و...بنامد. بلکه لردر هرشهر ودیاری لرِباوقار ولرِفرهیخته ایست که هرگزشرافتش را با هیچ بهایی معاوضه نمی کند.

آری ماهمه لرهستیم باهمه محرومیتهایمان واین برادری ها وخواهری ها روزگاری زبانزد همه قومیتها خواهد بود.

واما بعد...

گهرزاگرس دورود برای ما لرها وبخصوص برای لرهای دورودی نه یک تیم که نشان از وحدتی دارد که روزگاری نچندان دور درشبی خاطره انگیز این وحدت ، تجلی نمود.آری همان شبی که زن ومرد ، زمین بازی را برای انجام اولین مسابقه آماده می نمود تا به حق مسلم خود که میزبانی بود برسد.تا گهردورود را ازکرج به دورود بیاورد.تا دیگر غربت باعث نشود سرگهر را درهربازی به راحتی ذبح کنند چرا که میزبان ومیهمان همیشه یکی بود وآن یکی ،گهر نبود...

آری دورود برای این گهر خون دلها خورد ودرانتها جگرش خونین شد که چگونه امتیازی لیگ برتری به راحتی به لیگ یک سقوط کرد.گهرسقوط کرد درحالی که بسیاری براین جسم مظلوم تاختن وهرکس براو ضربه ای زد.یکی می گفت برخود ننازید که من پول هتل تیمتان را داده ام وآن یکی در برابر چشم هزاران بیننده با فخر از بخشیدن پول حقوق اش می گفت تا مثلا ورزشگاهی کامل شود حقوقی که تا کنون وصول نشده است.هرکسی ضربه ای زد وصدا از هیچکس برنخواست هرچند اکنون زمان واکاوی گذشته نیست

اما چرا این حقیرگهررا برای(( دوست داشتن ))انتخاب نمودم؟

ماهها پیش بحث ضعفهای فعلی گهر دل هر هم استانی را به درد می آورد.برای یاری گهر اسمها بودند که هربار به میدان می آمدند . اما هربار دلایلی باعث دوری جستن این اسمها از میدان می شد.که بی شک این خود درزمان لازم می بایست شفاف برای ولی نعمتان خودمان که صاحبان اصلی گهرزاگرس دورود می باشند درمیان گذاشته شود اما مهم آن است که یک اسم با همه حواشی تصمیم گرفت که بماند ونترسد وبرای یاری گهر آبرو واعتبار خویش را وسط بگذارد وآن شخصی نبود جز آقا خرمدل.

ایشان دربدو تصمیمشان از بنده به دلیل تجاربم درخواست همفکری وهمدلی وهمیاری داشتند وبنده با وجود آگاهی از همه مسائل پشت پرده وباوجود همه مخالفتهایم لیک بنا را برخوشبینی گذاشته وتصمیم گرفتم تا در سایه وبدون داشتن هیچ سمت رسمی وحتی سود بردنی از گهربعنوان یک مشاور به برادرم آقای خرمدل کمک کنم.

تلاش من آغاز شد وبا رایزنی با همه سختیها ی کار تیم را طی قراردادی دراختیار آقای خرمدل قرار دادیم واز همان روز تحویل تیم تلاش نمودم تا همه اعتبارم را برای سربلندی نام گهر هزینه نمایم  که خدا می داند در این میدان چقدر کم کاری نموده ام یا چقدروجدان کاری داشته ام.

اطلاع داشتم که گهر لیگ برتری با ان بودجه میلیاردی گاه با چه سختیهایی روبرو بوده که کمترینش فراموش نکرده ایم که عادل خان برنامه نود با التماس شبها درب ِخوابگاه را برای بچه ها باز می نمود!!! وچقدر آنروزها ما مزحکه ایران شدیم.همین امر باعث شد تا برای یاری این تیم با اینکه هیچ مسئولیتی برگردن بنده نبوده وبنده تنها یک مشاور بوده ام اما بهترین پوشاک را برای تیم تهیه نمودم.برای سفرهای خارج استان تیم درحالی که می شد از اتوبوس های معمولی استفاده نمود لیک بنده با عقد قرارداد با یک شرکت حمل ونقل یک دستگاه اتوبوس وی آی پی برای تیم گهر ودرکنار آن یک دستگاه اتوبوس نیز برای سفر تیم امید گهر به مسابقات خارج استانی تهیه نمودم درحالی که خوب است جستجو گردد که تیم امید با چه وسیله ای قبلا به سفرهای استانی خود می رفته است وبا چه هزینه ای.

بگذریم که هرچه کردیم برای دل این  مردم بود که شاهد سخنان من تعویض لباسهای گهر با همه هزینه های اضافی اش به دلیل درخواست همین مردم بود درحالی که هیچ باشگاهی سراغ ندارید که رنگ لباس تیم را از هواداران استعلام نماید.

اما نباید فراموش کرد که بزرگترین تیمهای لیگ برتری  ونمونه مصداقی اش همین استقلال پرآوازه همواره با بدترین مشکلات مالی مواجه هستند.سری به روزنامه های امروز صبح ایران بزنید و ببینید که استقلال تا کنون چه مبلغی از قراردادهای تیم را پرداخت نموده است.یا چه را راه دور برویم از بچه های قدیمی گهر بپرسید آیا تمامی مفاد قراردادی این بازیکنان درزمان لیگ برتری که از هدایتی تا شهردار تا...همه وهمه در کنار تیم بودند جز به جز قراردادها در روز معین انجام شده بود.یا آیا تیم های همگروهی ما اکنون وبعد از گذشت سه چهار هفته از مسابقات همه مفاد قرارداد تیمی را پرداخت نموده اند ...

البته بازهم تکرار می کنم که بنده قانونا هیچ مسئولیتی در قبال مفاد قراردادی تیم گهر برگردن ندارم ومسئولیت تیم برعهده مدیران این تیم است اما بعنوان یک مطلع می خواهم بگویم که عدم انجام برخی مفاد قرارداد توسط آقای خرمدل نه از نامدیریتی ایشان که ریشه درمشکلاتی داشت که بی شک واکاوی آن در حال حاضر برای تیم بحران آفرین خواهد بود.

واما گفتیم تا به این سط برسیم که من عبدلله بابایی زاده حال از همه مردم دورود با دلی غمگین خداحافظی می نمایم وبرای سربلندی تیم گهر ومدیران این تیم وجناب آقای خرم دل وکادرفنی وبازیکنان عزیز گهرزاگرس دورود آرزوی سربلندی دارم .

اینکه چرا اینقدر زود خداحافظی می کنم اولا قرار نبوده تا آخر بنده باشم که بنده مشاوری بودم که حال نیستم به همین سادگی....

ودوما انسان زندگی می کند برای شریف زیستن وروزی که به هربهانه ای ، عده ای با توهین وتهمت ودشمنی ، ما را به سیبل ِتیرهای مسموم خویش تبدیل می کنند هیچ دلخوشی برای ماندن وجود ندارد.بنده می روم تا تمام کسانی که فکر می کنند می توانند با حضور خویش این تیم را بهتر مشاوره دهند وپشتیبانی کنند به میدان بیایند.می روم تا دیگر در میان دعوای آقایان سر بی گناه بنده شکسته نشود وتوهین های آقایان نثار بنده نگردد.می روم تا خیال همه آنانی که از نام من دلهره دارند آرام گیرد....ومی روم تا به دلیل دشمنی بامن گهر عزیز ، این دردانه شهردورود صدمه نبیند...

ودرپایان از همه عزیزانی که صادقانه هر آنچه برزبان به من می گفتند دردل هم همان را می گفتند تشکر می کنم وبرای آنانی که پس از قطع تماس تلفنی خود با من سریعا رنگ عوض می کردند ودر باره من حرفهای دگر می زدند آرزوی عاقبت بخیری دارم چرا که بی شک حضرت عزرئیل ، برای توبه ما انسانها زمان مشخص نکرده اندوشاید روز مرگ فرصتی نباشد تا قبل از شب اول قبر آقایان بنده آنان را حلال کنم....

انشالله روزی گهر را در جدول لیگ برترببینم درحالی که به یک ثبات مدیریتی رسیده باشد.انشالله.

 

 

 

23مهرماه 92

عبدلله بابایی زاده

خدمتگذارمردم دورود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آگاه در تاریخ 1392/09/15 و 6:49 دقیقه ارسال شده است

جالب بود بعداز چندماه این نامه رو بخونم1 بارها گفتن بنده مسوولیتی ندارم که مشخص میشود اقای زرنگ دیگران راسپربلای خود کرده 2قانونا تبعات قرارداد متوجه کسی است که طرف قراردادباشد.در کل نتیجه میشود که اقای مشاورفعال سیاسی اقای جاه طلب رو فرستاده رویخ وولش کرده.لطفا اطلاع رسانی کنید

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/07/25 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

ممنون هوادار عزیز

این نظر توسط masoud در تاریخ 1392/07/24 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

havadar vaghei gahar comentet
to haaaaaaaaaaaaaaaaaalgham
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط جوانان لرستان در تاریخ 1392/07/24 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

بسم الله حکیم البصیر
حمدوسپاس مخصوص خداوند بخشنده ومهربانی است که در همه حال از نیات واحوال بندگانش آگاه است.جادارد عیدبندگی,عیدسعید قربان را به تمام هواداران و دوستداران تیم فوتبال گهر تبریک وتهنیت عرض نماییم.وبازهم خداوندمنان راشاکریم که الطاف بیکرانش را همانند گذشته بما ارزانی داشت.طبق ایات کلام الله مجید مگر میشود وعده خدا حق نباشد؟مگر میشود بااحساسات اعضای این تیم از سرپرست (جناب نامداری)ومربی زحمتکش تیم(احمدزاده عزیز)ومدیرعامل(ژنرال حیدرپور)وتک تک بازیکنان تیم که بانیت خدایی وبخاطرشادکردن دل جوانان لرستان که هیچگونه امکانات وسرگرمی ودلخوشویی جز ورزش ندارندبازی کرد وانرا به تمسخر گرفت؟بازهم خداراشاکریم که تیم را از ناملایمات جامعه نجات داد و انشاالله به ارامش واقعی میرساند که فقط هم وغم تیم صعود بااقتدار به لیگ برتر باشد.به امید انروز وحمایت همه جانبه از حامیان واقعی گهر

این نظر توسط یکی از هوادران واقعی تیم گهر شهر دورود در تاریخ 1392/07/23 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای برادر عزیز و خوشتیپ
حاج عبدالله بابای زاده دُری خرم آبادی
در ابتدا شایسته است سپاس خود بیکران خود را ازحضرت عالی جهت اتخاذ این تصمیم شایسته و بایسته اعلام کنیم چراکه دیگر ما هواداران گهر نمی توانستیم آدمی به کوتوله ای( از نظر قد نه ها) حضرت عالی را تحمل کنیم.
در اما در ادامه می بایست نکاتی را به شما گوشزد نمایم:
1- شما خود را به کرات فعال سیاسی و ورزشی معرفی نموده اید اما از قدیم گفتن :
خنده رسوا می کند پسته بی مغز را
گر نداری مایه از لاف سخن خاموش باش
من مانده ام یک فعال سیاسی و ورزشی با این عظمت و شوکت و حجت چگونه با جیب خالی ( آخ ببخشید خالی نیست 650 تومان داری تهه جیبت) پا به عرصه تیم داری و فوتبال می گذارد.
2- تو گفتی بدون هیچ سود و هیچ سمتی آمدی در تیم گهر پس ببخشید عمه محترمه من تا الان 10 بازیکن اورده دورود که وارد تیم کنه و آقای احمدزاده قبول نکرده؟؟؟ ( نشان به آن نشان که یک جلوی خودم آقای مدیر اجرایی که "تو بدبختش کردی" داشت در حاشیه تمرین به آقای احمد زاده می گفت که اجازه بده بیان سر تمرین و دومیش هم که همین دیروز 5 بازیکن در کمپ صنایع حضور داشتند)
3- از بی پولی های سال قبل گفتی درسته بی پول بودیم اما از آن درس گرفته ایم و نمی گذاریم دو تا آدم دوزاری به عنوان بهره بردار بیان امسال رو هم مثل گذشته کنند بحمدالله که ادم های دوزاری دارن یک به یک همچون برگ پاییزی به دره سقوط می کنند.
4- در مورد لباس گفتی و بر سر هوادارا منت گذاشتی ! در پاسخ باید بگم عمو کوچولو تو که ادعای فعال سیاسی و و ورزشی بودنت خشتک ما رو درید چطور نمیدونی هیچ جوجه فکولی نمیتونه لباس یک تیم رو تغییر بده!!!! اول زردش کرده بعد بنفش تازه منت هم میزاره!
فکر کردی نفهم هستیم ؟؟؟ فرق لباس تهِ انبار که یه مارک گهر بچسبونن بهش رو با لباسی که کمپانی برای یک تیم طراحی و تولیدکنه رو نمی فهمیم؟
هرکی سر این لباسا از خرمدل پول کشیده بالا کوفتش شه
5- در مرود آقای خرمدل گفتی باید بگم که اومدی اون بیچاره رو هم بدبخت کردی و حالا فلنگ رو بستی داری در می ری!! فکر نکنی بچه زرنگ خرمواَ هستی و بری برامون های های کنی ها نه داداش اون خرمدل بدبخت جزء نوادر شهر دورود بود که حتی نمیدونست تیمی که مدیر اجرایش شده ساعت چند بازی داره!!
پس با این شرایط های های مال بچه دورودَ!
6-گفتی می روم که سر بی گناهم در این دعوا های مدیریتی شکسته نشود خب منم می گویم اگر دستم به دستت برسد واویلا.. سرت که هیچ کاری می کنم که سر سکو بخونن بزن بر سینهُ بر سر به حال این بچه عمو کوچولو – زمین و آسمان می گرید!
پس همون طور که رفتی برو که خو گَنی تیجنییه ها..
تذکر: هیچ آدمی با یه عینک دودی 7500 تومانی و یه هنزفری 25000 تومانی گُنده نمیشه راستی موهاتو دیگه رنگ نکن عمو کوچولو!! بعدش از قدیم ندیم گفتن: بچه سوسول، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
در پایان تمام قد در مقابل حضرت عالی به نشانه تشکر دولا می شوم که رفتی و دیگر ما نیازی نیست تورا تحمل کنیم!
به قول خودت:
من ا.. توفیق
یکی از هوادران واقعی تیم گهر شهر دورود { نه یکی مثل برادر بابایی زاده}

این نظر توسط خرمواَ در تاریخ 1392/07/23 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

خوشم میاد عمو کوچولو دیدی اوضاع خیته داری در میری!!!
خرمدل رو دادی به گ.. خودت در رفتی

این نظر توسط علي رادان در تاریخ 1392/07/23 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

چه زود جازدي چو از بهشت دورود رفتي كجا جاي تو باشد

این نظر توسط محمدزیودار در تاریخ 1392/07/23 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

اقای بابایی زاده اولا شما اقای خرمدلو فرستادین جلو وبش خط دادین که هرچی شد سپربلای حضرتعالی بشه.موندم چرا هی غایم موشک بازی میکنید؟شما که پول نداشتید با دعا کردن میخواستین مشکلات مالیه تیمو حل کنید؟حالا خوبه حیدرپور بلیط گرفت وگرنه تااخرفصل بازیکنان در تهران میموندن.تمومش کنید بتون میخندن

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/07/23 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

سلام ما پشتیبان اقای خرمدل هستیم ولی چه بهتر که شما رفتید مردم دورود اگر اون شب ورزشگاه رو اماده کردن واسه کرج نبود واسه زیاده خواهی خرم اباد بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 1,258
  • بازدید سال : 12,310
  • بازدید کلی : 385,750
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات