loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 151 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (1)

 

 

هوشیار: آرامش خاطری در پرسپولیس نداشتم

 

 

سایت ایران41: به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین هوشیار دروازه‌بان‌ مشهدی تیم گهر دورود در چند فصل گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را در فوتبال کشور تجربه کرده و پس از حضور در یک فصل از لیگ برتر آن هم با تیمی همچون پرسپولیس اکنون در تیم گهر دورود و زیر نظر محمد احمدزاده از سنگر این تیم لرستانی محافظت می‌کند.  

 

هوشیار که دو فصل پیش وقتی توانست در شهرداری یاسوج مقابل تیم‌های بزرگ فوتبال ایران در جام حذفی خوش بدرخشد و یک تنه تیم‌های بزرگی همچون تراکتورسازی و فولاد را از گردونه مسابقات حذف کند، از سوی مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس به این تیم دعوت شد و در بازی معروف با هت‌تریک ایمون زائد توانست با این تیم در شکست استقلال سهیم باشد.

 

 اکنون پس از دو سال با تیم گهر دورود در جام آزادگان مقابل شهرداری یاسوج قرار گرفت که توانست با واکنش‌های خوب خود این تیم را از یک شکست حتمی در برابر تیم یاسوجی نجات دهد.

 

 

 هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص حضور مجدد خود در شهر یاسوج اظهار کرد: خیلی دوست داشتم که یک بار دیگر به یاسوج بیایم و هواداران و مردم خوب این شهر را از نزدیک ببینم که این اتفاق پس از دو سال انتظار اتفاق افتاد چراکه بهترین روزهای فوتبالی خود را در این شهر پشت سر گذاشتم.

 

 دروازه‌بان اسبق شهرداری یاسوج به حضور کوتاه خود در تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد و گفت: هر بازیکنی آرزو دارد که یک روز در یکی از دو تیم بزرگ کشور بازی کند که این اتفاق برای من افتاد.

 

 وی این حضور را نه فراز و نه فرود در فوتبال خود دانست و گفت: تجربه‌ای بود که در این تیم کسب کردم هرچند که اعتقاد دارم در پرسپولیس آن‌گونه که باید بهایی به من داده نشد.  

 

دروازه‌بان سابق پرسپولیس افزود: در پرسپولیس اعتماد به نفس را از من گرفتند چراکه در بهترین روزها و برای نمونه هنگامی که در بازی با سپاهان به عنوان بازیکن برتر زمین شناخته شدم به هر دلیل در دو بازی بعد از آن از من استفاده نکردند و این‌گونه شد که اعتماد به نفس از من گرفته شد.

 

 وی با بیان این‌که نمی‌دانم آیا آن تفکر حرفه‌ای بود یا نه، تصریح کرد: بر عکس در فصل قبل آن در شهرداری یاسوج آرامش خاطر داشتم و شرایط اوج گرفتن در این تیم برای من بسیار مهیا بود تا این که به پرسپولیس رفتم و آن شرایط برای من پیش آمد.

 

 هوشیار از حضور خود در تیم ابومسلم به مدت یک فصل پس از جدایی از پرسپولیس هم گفت و با بیان این‌که فصل بسیار بدی را در این تیم به سر کردم، افزود: در آن‌ جا تا توانستند نگذاشتند کارم را انجام دهم.

 

 وی ادامه داد: مربیان ابومسلم در آن سال اعتقاداتی داشتند که من در چارچوب آن اعتقادات گنجانده نمی‌شدم و به همین خاطر کار برای من در ابومسلم بسیار سخت شده بود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marziiii در تاریخ 1392/09/06 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

شماکی در پرسپولیس ارامش خاطر داشتید................


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 1,130
  • بازدید سال : 12,182
  • بازدید کلی : 385,622
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات