loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 194 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

مایلی کهن: رسیدن به نیمکت پرسپولیس، آروزیم است

 

 

 سایت ایران41:سرمربی گهر دورود رسیدن به نیمکت پرسپولیس را یکی از آروزهایش قلمداد کرد.  محمد مایلی‎کهن در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در مورد این‎که برای پذیرفتن هدایت پرسپولیس با او مذاکره شده؟ گفت: تا این لحظه (زمان ارسال خبر(صحبتی با من نشده و فقط از رسانه‎ها شنیده‎ام که یکی از گزینه‎های مربی‎گری تیم محبوبم هستم.  وی تأکید کرد: اهل سیاه بازی نیستم و همیشه گفته‎ام آرزو دارم روزی سرمربی پرسپولیس شوم و اگر این اتفاق رخ دهد، خوشحال می‎شوم.

 مایلی‎کهن در خصوص این‎که شرط و شروط مالی برای پرسپولیس می‎گذارد یا نه؟ اظهار کرد: اگر تا حالا برای تیمی شرط و شروط گذاشته باشم، پرسپولیس دومین تیم می‎شود اما من از این اخلاق‎ها ندارم.

 بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه بیان کرد: شماره مورد علاقه من 19 است و همیشه در پرسپولیس شماره پیراهنم 19 بوده است. بعد از خدا و مادرم هرچه دارم از پرسپولیس دارم.  سرمربی گهر در پایان با اشاره به این‎که هدایتی قصد دارد از فوتبال کنار برود، افزود: بلاهایی به سر آقای هدایتی آورده‎اند که این تصمیم را گرفته و شایسته نیست کسی که از جیبش برای فوتبال هزینه می‎کند را این‎قدر اذیت کنند. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 1,207
  • بازدید سال : 12,259
  • بازدید کلی : 385,699
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات