loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 227 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تقوي با اشاره به مشکلات تيم سايپا تصريح کرد: خدا را شکر با وجود مشکلات زيادي که داشتيم و در 10 سال اخير براي تيم سايپا بي‌سابقه بود، نتايج خوبي گرفتيم. در نيم فصل اول چهارم شديم. به جرات مي‌گويم بعد از گهر ضعيف‌ترين تيم به لحاظ مالي در ليگ برتر سايپا بود. افتخار مي‌کنيم که اين سختي‌ها را تحمل کرديم و با اينکه 60 درصد منابع مالي باشگاه کم شده بود اما باز نتايج لازم را گرفتيم.

سرمربي سايپا اضافه کرد: فرصت مناسبي به بازيکنان جوان سايپا داديم و هميشه در اين تيم به جوانان فرصت داده مي‌شود. با تمام وجودم عشقم را به بازيکنان سايپا ابراز مي‌کنم و نمي‌خواهم مسائل را بيشتر باز کنم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که شما براي اين از باشگاه سايپا تعريف مي‌کنيد که فصل آينده هم سکاندار اين تيم باشيد گفت: کساني که من را مي‌شناسند مي‌دانند که بيخودي از کسي تعريف نمي‌کنم. سال‌هاي زيادي به عنوان بازيکن و مربي در خدمت سايپا بوده‌ام و به نوعي پرافتخارترين بازيکن اين باشگاه محسوب مي‌شوم. اگر از تيم ديگري پيشنهاد داشته باشم اولويت اولم سايپا است و هميشه احترام زيادي براي اين تيم قائل هستم.

تقوي تاکيد کرد: باشگاه مختار است با مربيان ديگري صحبت کند. همان طور که من مختارم با تيم‌هاي ديگري مذاکره کنم. اما بايد تا ساعات آخر به قراردادمان پايبند باشيم و اين همان اخلاق حرفه‌اي است. از مسئولان باشگاه به ويژه آقاي کوهسار تشکر مي‌کنم که براي تيم زحمات زيادي کشيده‌اند.

وي در پايان گفت: اميدوارم لرستان که استان پهناوري است در آينده يک تيم ليگ برتري داشته باشد. اين تماشاگران انرژي زيادي به تيم‌شان داده‌اند و اميدوارم به حقشان برسند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 569
  • بازدید ماه : 1,437
  • بازدید سال : 12,489
  • بازدید کلی : 385,929
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات