loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 440 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

گفتگو با سجادگراوند بازیکن گهردورود 

 

 

سایت ایران41:لطفا خودتون رو معرفی کنید؟

من سجاد گراوند هستم، اهل دورود و22 سال سن دارم.

فوتبال را از کی شروع کردید؟

فوتبال را از 9سالگی   از دورود آغاز کردم .

در رده نوجوانان با مربی گری آقای کرنوکر در استان مقام اول را کسب کردم و به مسابقات کشوری که در کرمانشاه برگزار می شد راه پیدا کردم.

 

چرا امسال کم بازی به شما رسید؟

والا من تا جایی که در توانم بوده و هست تمرین میکنم و سعی می کنم همیشه آماده برای بازی باشم،این بستگی به مربیان داره که از من استفاده کنند یا نه ،اما هر موقع که داخل زمین برم تا آخرین توانم برای شهرم بازی میکنم و از نیمکت نشینی خسته نخواهم شد تا امید خدا بتونم داخل زمین خودمو ثابت کنم.

پست اصلی شما درزمین کجاست؟و چه بازیکنانی هم پستی شما در گهر هستند؟

پست اصلی من  هافبک چپ و راست است  چون با هردوپا میتونم بازی کنم ولی گاهی وقتها از من در دفاع هم استفاده میشه ،توی پست من آقای باجلان،ترکاشوند وپورعمران بازی می کنند.

تمرین امروزتون با این بچه ها خیلی برام جالب بود،بچه ها از اینکه با یک بازیکن لیگ برتری تمرین می کردند خیلی خوشحال بودند نظر خودت چیه؟

من خیلی خوشحال می شم که با این جوانان و نوجوانان که بچه های شهرم هستند تمرین کنم، امیدوارم که اونها روزی به بالاترین سطح فوتبال ایران برسند.

الگوی ورزشی شما در ایران چه کسی است؟

علی کریمی

پس با این حساب شما پرسپولیسی هستی؟

(باخنده) آره اما اول تیم شهر خودمو دوست دارم وهیچ تیمی برام گهر نمیشه

سخن آخرت با مردم دورود؟

همشون رو دوست دارم وافتخار می کنم که برای تیم شهرم گهردورود بازی میکنم و برای همشون آرزوی سلامتی دارم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 1,311
  • بازدید سال : 12,363
  • بازدید کلی : 385,803
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات