loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 248 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

افشاگري فريد عابدي درباره "خيانتکاران گهري"

 

اولین وب هواداران گهردورود:بازيکن فصل پيش گهر گفت: بدبختي ما از زماني شروع شد که به دورود آمديم، مايلي‎کهن صادقانه آمد و تيم را با اميدواري تحويل گرفت ولي اين قضيه به مذاق برخي بازيکنان خوش نيامد.

به گزارش ايسنا ، اين بازيکن گهر با بيان اين‎که از درون مجموعه تيم، بخصوص بازيکنان سر ناسازگاري با مايلي‎کهن را شروع کرده بودند، افزود: دقيقاً زماني که به دورود آمديم و حمايت‎هايي که تماشاگران انجام مي‎دادند و تيم داشت پيشرفت مي‎کرد برخي بازيکنان که کمتر به آنها بازي داده مي‎شد يا نيمکت‎نشين بودند شروع به حاشيه‎سازي کردند و مثل خوره به جان تيم و ساير بازيکنان افتادند، پچ‎پچ مي‎کردند و بازيکنان را به جان همديگر انداختند.

مهاجم گهر تصريح کرد: اين همه به خاطر اين بود که مايلي‎کهن نتيجه نگيرد و با اخراج وي راه براي اين بازيکنان باز شود تا به مطامع‎شان برسند. آنها براي گهر سم مهلک بودند و متأسفانه حاجي مايلي در طول اين فصل آنها را نشناخت و ما نيز حرفي نمي‎زديم تا جو آرام باشد.

عابدي از برگزاري جلسات اين بازيکنان و حاشيه‎سازي آنها انتقاد کرد و آن را باعث ضربه وارد شدن به گهر دانست و گفت: متأسفانه نام اين بازيکنان، مردم ساده و دوست‎داشتني گهر را تحت‎الشعاع قرار داده بود و متوجه نشدند از آنها ضربه و لطمه خوردند، تاريخ خيلي چيزها را روشن و آدم‎هاي خيانت‎کار به مردم دورود و ساير تيم‎ها نيز مشخص خواهند شد.

او که سابقه حضور در تيم‎هاي برق شيراز و فجر سپاسي را نيز در کارنامه خود دارد، تصريح کرد: مايلي‎کهن شريف بود و از اتفاقات خبر نداشت، اگر ما انتقال مي‎داديم باور نمي‎کرد ولي الان همه چيز فرق مي‎کند و اگر نياز باشد اسامي بازيکنان خيانت‎کار را مي‎گويم.

وي در پاسخ به اين سوال که آمار گلزني مهاجمان گهر در اين فصل بسيار پايين بود، اين‎گونه جواب داد: درست است در خط حمله خوب نبوديم ولي تيم از لحاظ فني بسيار پايين بود. ضعف تجربه در خط دفاعي گهر مشهود بود؛ تيم‎هاي پيکان و صنعت نفت نيز که سقوط کردند در دفاع از بازيکنان باتجربه استفاده کردند ولي ما نه. ميانگين سني دفاع ما 22 سال بود و 23 سال به بالا نداشتيم.

عابدي با تأکيد بر اين‎که هرچند دست مايلي‎کهن از لحاظ بازيکن بسته بود ولي مي‎شد در نيم‎فصل بازيکن باتجربه به تيم اضافه مي‎شد، اظهار کرد: بعد از مصدوميت ساشا، ساختار دفاعي گهر نابود شد، بي‎تجربه‎ترين دفاع ليگ را داشتيم، در ليگ‎هاي يک و دو نيز از بازيکنان کم‎تجربه و بي‎تجربه در دفاع استفاده نمي‎شود چه رسد به ليگ برتر.

او يادآور شد: خوردن بيش از 60 گل در يک فصل توسط گهر آمار قابل توجهي است و مي‎توان گفت رکورد زده‎ايم، حتي مبتدي‎ترين دفاع‎ها نيز اين‎قدر گل نمي‎خورند. متأسفانه در تيم يک رهبر مقتدر وجود نداشت. کاپيتان‎هاي تيم هم به دنبال موفقيت و منافع خود بودند که لطمه نخورند و کاري براي گهر نمي‎کردند.

خيلي از کارشناسان و بازيکنان عدم نتيجه‎گيري گهر را استقرار اين تيم در کرج تا زمان آماده شدن ورزشگاه تختي دورود مي‎دانند که عابدي بر اين امر صحه گذاشت و به ايسنا گفت: تيم چند بازيکن شهرستاني داشت که مجبور بودند در هتل به سر ببرند و هر روز حاشيه‎هاي زيادي داشتند، اگر در دورود بوديم گهر اين‎قدر آواره نبود و اين بلاها به سرش نمي‎آمد.

وي گهر را حاشيه‎دارترين تيم تاريخ ليگ برتر برشمرد و افزود: استقلال و پرسپوليس به عنوان دو تيم پرطرفدار و بزرگ کشور امسال به اندازه ما حاشيه نداشتند، اين موضوع به گهر ضربه زد و نتوانستيم حاشيه‎ها را از کنار تيم برداريم.

مهاجم گهر از اين‎که تنها نماينده تاريخ لرستان در ليگ برتر سقوط کرده اظهار ناراحتي کرد و يادآور شد: تنها و تنها بايد بگويم شرمنده مردم هستيم که نتوانستيم خواسته به حق آنها را اجابت کنيم ولي آنچه مهم است اين بوده بزرگترهاي تيم به گهر و مردم دورود خيانت کردند که اين موضوع به هيچ‎وجه قابل بخشش نيست.

عابدي با بيان اين‎که دوست دارم در گهر بمانم، گفت: اگر شرايط فراهم باشد مي‎مانم در غير اين‎صورت دعا مي‎کنم گهر هرچه سريع‎تر به ليگ برتر برگردد زيرا مردم دورود و لرستان بيش از اين شايسته خوبي‎ها هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 1,429
  • بازدید سال : 12,481
  • بازدید کلی : 385,921
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات