loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 643 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

گفتگو اختصاصی با محمد حسین دالوند 

 

سایت ایران41: مجالی دست داد تا خدمت آقای محمد حسین دالوند برسیم و گفتگویی با پدیده ورزشی شهر دورود داشته باشیم 

 خودتون رو معرفی کنید:محمد حسین دالوند  هستم متولد1360 در دورود

رشته تحصیلیتون؟دیپلم برق

شغلتون : مترو تهران

چی شد به تهران رفتید؟ از سال80 به خاطر شرایط شغلی به تهران رفتم.

ورزش رو چگونه شروع کردید؟ ورزش رو با کاراته از 8سالگی شروع کردم تحت مربی گری استاد ساکی و سپس کنار آقای عباس بهمنی رزم آوران ، کنگ فو ، تای بوکس و سان شو رو ادامه دادم .

سال 80 ورزش مو تایی رو شروع کردم و ادامه دادم/سال 82 مربی گری موتایی رو گرفتم در حال حاضر خان 10 موتایی رو دارم.

سال2012 داوری مسابقات جام جهانی رو داشتم الان عضو هیئت ژولی موتایی کشور هستم.

استاد هایی که باهاشون تا حالا کارکردم:استاد کردعلی وند ،استاد نصیری، استاد جلیلی، استاد سرلک 

کلاس های مربی گری و داوری Aکلاس جهانیبرای اولین بار درایران توسط استاد سوچایی و استاد تانگ چونگ از تایلند در تهران برگزار شد که منم دعوت شدم ودراین کلاس ها شرکت کردم ، 4نفراز استان لرستان بودیم و تونستیم مربی گری و داوری Aکلاس مو تایی رو بگیریم.

تمام کلاس ها و جلساتی که شرکت می کنیم از طرف دورود می رویم و به اسم لرستان شرکت می کنیم

حرف آخرتون؟ همه ورزشکاران و ورزش دوستان موفق باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 1,075
  • بازدید سال : 12,127
  • بازدید کلی : 385,567
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات