loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 258 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

 *مردم دورود میخواهند بدونند که شما تیم رو به لیگ برتر آوردید چرا نموندید؟

بعد از اینکه تیم گهر اومد لیگ برتر دوسه تا بحث وجود داشت:یکی بحث فروش تیم بودیکی بحث انتقال تیم که خودمن مخالف این قضیه بودم.

یه مقطحی یه اتفاقاتی افتاد که یک گروهی میخواستند این تیم رو بخرند به شرطی که با اسم گهر یا بخشی  اضافه بشه با اسم گهر و تیم داری کنند.منم با این شرایط که اگر توی دورود بماند واین تیم برای مردم این شهر یماند، منم خواهم ماند و ادامه کارخواهم داد، که اون قضیه متآسفانه اتفاق نیوفتاد و بعد هم آقایون از شهرداری دورود اومدند جلو

سه چهار جلسه با من داشتندومن حتی یک بار هم بلند شدم اومدم دورود.

هنوز تکلیف تیم مشخص نشده بود که قبل از اینکه با من صحبت کنند با سه مربی دیگر صحبت کرده بودند.

با این حال من ناراحت نشدم علاقه عشقی و تعصبی نسبت به مردم دورود دارم باز هم اومدم باهاشون صحبت کردم حتی حاضر شدم خیلی کمتر از مبلغی که الان از مس میگیرم دریافت کنم،مسئولین خیلی امروز و فردا کردند، من یک ماه صبر کردم گفتم فرصت نداریم برای لیگ برتر،گفتم تیم راباید جوری بست که سال اول باتوجه به سقوط4/5تیم ما درلیگ برتر بمانیم و بتوانیم جزو تیم های وسط جدول باشیم و حتی شاید هم می شد بالاتر بیایم که آخرین جلسه ای که با من درتهران داشتند، به من عنوان کردند که شما از این هفته شروع به کار کنیدو قرار داد ببندید،که من گفتم نه شما یه مبلغی حدود 300میلیون تومان بیاوردی تا من با چند بازیکن مذاکره کنم که با ما قرارداد ببندند،تا 10-12تا از بچه های پارسال رونگه داریم و 7-8تا بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم که در شان و شخصیت این شهر و لیگ برتر باشد.

به من قول دادند که شنبه تاچهارشنبه این کار را انجام می دهند،چهارشنبه شد پنجشنبه و هیچ خبری به من ندادند.

روز پنجشنبه آقای عابدینی با من تماس گرفتندو گفتند:چی شد؟گفتم هیچ خبری به من ندادند،گفت آقای فلانی با شما چه مشکلی دارد؟گفتم نمیدونم،گفت هی داره کاری می کند که شما نیایید تو تیم.

من دوهفته بعد این ماجرا منتظر موندم ،حتی من اون موقع با تیم مس قرارداد داخلی امضا کرده بودم،به مدیر عاملمون آقای منصوری گفتم اجازه بدهید دوهفته دیگر اگر گهر نشد من درخدمتتون هستم چون شما فرصت دارید ومن دوهفته صبرکردم بعد دیدم گهر با یک مربی دیگه شروع کرد که جای هیچ بحثی نمونده بود.

*پارسال تیم با صرف چه هزینه ای به لیگ برتر صعود کرد؟

285میلیون تومان

*اگر مردم دورود سال آیندهاز شما بخوان برگردید به گهر برمیگردید؟

من همیشه به این تیم علاقه مندم، شرایط مهیا باشهحالا نمیگم سال آینده،هرموقع دیگر.

تا پایان سال آینده باتیم مس سرچشمه قرارداد دارم اما از بعد اینکه قراردادم تموم بشه گزینه اولم 100درصد دوروده

*این کلمه هایی میگم درموردش یک کلمه بگید؟

گهر :عشق بی دلیل

دورود:شهرمحبت

هواداران گهر: برادران من

جوانان گهر: آینده دورود

حیدرپور: آدم زحمت کش

قاسمی نژاد:پدیده پارسال

حسن نجفی: جوان آینده دار

پیمان شماملو:دروازه بان مطمئن

توحیدیان:تکنسین

علی قربانی: انتظار بیشتری ازش دارم

مس سرچشمه:تیم منظم ومنسجم

چهارشنبه سوری:زیاد علاقه ای ندارم

سیزده بدر:ان شالله همه سیزده رو به خوبی به در کنند

آخرین صحبت شما؟

سال نو رو تبریک میگم به مردم عزیز شهردورود

**************************************

باتشکر از داوود مهابادی مربی دلسوز و زحمت کش کشورمون

 سایت ایران41:وحید بوالحسنی و حسن چهارمهالی

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 1,069
  • بازدید سال : 12,121
  • بازدید کلی : 385,561
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات