loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 149 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

مشکل سایت ایران41 برطرف شد


 

سایت ایران41:سلام خدمت دوستان عزیز و همراهان همیشگی سایت ایران41 ، سایت به دلیل انتقال سرور به سروری قدرتمند دچار قطعی 24 ساعته شد و سایت از دسترس خارج شد که به این وسیله از شما دوستان عزیز پوزش می طلبیم .

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 203 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

تست گیری و اولین تمرین گهر انجام شد


 

سایت ایران41: امروز ساعت 4بعداز ظهر تا ساعت7 تست گیری تیم گهر انجام شد ، که تعداد زیادی از بازیکنان حضور پیدا کرده بودند  ، در این تست گیری بازیکنانی از  استان هایی همچون مازندران کرمانشاه و شهرهای  ازنا و بروجرد حضور داشتند.

فعلا بازیکنی به طور قطع انتخاب نشده و در صورت انتخاب شدن این افراد با آنها از طرف باشگاه گهر تماس گرفته خواهد شد. 

در پایان تست گیری بازیکنان سال قبل گهر که قرار داد داشتند و چند بازیکن که قرارداد داخلی امضا کرده اند با حضور محمد احمد زاده به تمرین پرداختند .

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 185 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

احمد زاده سرمربی گهردورود شد

 

 

 

سایت ایران41: طی نشستی که با حضور اسماعیل حیدرپور مدیرعامل گهرو یارحمدی سرپرست تیم گهر و جمعی از هواداران گهر در کمپ صنایع دفاع دورود برگزار شد محمد احمد زاده مربی فصل پیش ملوان انزلی به عنوان سرمربی گهردورود معرفی شد.

در این نشست که محمد احمد زاده هم حضور داشت احمد زاده در مورد بازیکن گرفتن و اینکه تمام تلاش خود را برای دورود انجام می دهد سخن گفت.

حیدرپور مدیرعامل تیم گهر درمورد حمایت کردن هواداران تا آخرین لحظه و اینکه تا میتوانم به تمام تلاش خودم را برای سر بلندی گهر انجام خواهم دادتا این تیم پرطرفدار و تیم شهرم موفق شود  و درمورد خریداران باشگاه اعلام کرد که خریداران پولی برای خرید باشگاه نداشتند و از اسپانسرها برای کمک مالی تیم گهر حمایت میکنیم .

محمد یارحمدی سرپرست تیم گهر درمورد بومی گرایی تیم و توجه کردن به بازیکنان بومی سخن گفت.

تیم گهردورود کارخود را برای تست گیری بازیکنان فردا انجام می دهد و از فوتبالیست ها ی عزیز جهت تست گیری در تیم گهر دعوت به عمل می آید فردا بعد از ظهر راس ساعت 4 بعدازظهر در کمپ صنایع دفاع دورود حاضر شوند.

 

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 147 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

استقبال از مدال آور دورودی مسابقات  قهرمانی جهان

 

 

جمعه یکم شهریور ساعت17:00خانه کشتی 


 

 

سایت ایران41: مصطفی قیاسی کشتی گیر دورودی وزن 74 کیلو گرم که چند روز پیش موفق به دریافت مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان شد ، جمعه یکم شهریور ساعت 17:00 وارد دورود می شود و  ابتدا برای استقبال به  خانه کشتی دورود خواهیم رفت سپس مراسم جشن در تالار کوهسار برگزار خواهد شد ، از تمامی ورزش دوستان عزیز دورودی دعوت به عمل می آید تا با استقبال پرشور از مصطفی قیاسی بتوانیم پاسخ گوی گوشه ای از این افتخار آفرینی این قهرمان باشیم .

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 129 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

حیدرپور با این روش به جایگاه فوتبال لرستان ضربه می زند 

 

 

سایت ایران41: نوید امیریان کارشناس ورزشی در مورد وضعیت باشگاه گهر به باشگاه خبرنگاران گفت ، ای کاش مسءولین فوتبال بیشتر به فکر باشند چرا که در استانه شروع مسابقات گهر هنوز یک جلسه تمرین نداشته و مدیر باشگاه جواب درستی در این راستا به مردم نداده .

 

وی تا دیروز اعلام کرد احمدزاده را بعنوان سرمربی تا آخر هفته مشخص می کند در حالی که دیروز در سایت رسمی باشگاه مجدد توپ را به زمین مسئولین استان انداخته و گفته بود باید مسئولین بودجه را مشخص کنند تا با احمدزاده قرارداد منعقد کنیم ، اقای حیدرپور برای همه ما جالب است در طول این چند سال هرکسی قصد کمک داشت توسط شما تخریب شد و وی را ناتوان از لحاظ مدیریت خواندید .

 

ایا مدیریت این است که تیم در کرج کنار منزل شما با فرشاد فلاحت زاده با دست خالی تمرین کند ،یا اینکه شما به دورود اسکان کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید .

 

اقای حیدرپور با این سیاستی که پیش میروی گهر زنگ تفریح تیم ها خواهد شد و همین مسئله شخصیت فوتبال لرستان را خدشه دار می کند و به جایگاه فوتبال این استان صدماتی وارد می کند.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 134 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

گروه بندی لیگ یک مشخص شد



سایت ایران41: در گروه يک اين مسابقات تيم‌هاي صنعت نفت آبادان، گهر دورود، پديده مشهد، الوند همدان، شهرداري ياسوج، گل‌گهر سيرجان، نيروي زميني تهران، نساجي مازندران، شهرداري بندرعباس، استقلال اهواز، گيتي‌پسند اصفهان، سياه‌جامگان مشهد و فولاد يزد حضور دارند.

در گروه دوم ليگ دسته اول آلومينيوم هرمزگان، پيکان تهران، پاس همدان، نفت مسجدسليمان، راهيان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ايران جوان بوشهر، آهن بافت يزد، سايپاي شمال، داماش ايرانيان، نفت و گاز گچساران، مس سنگون ورزقان و مس رفسنجان شرکت مي‌کنند.

 تيم‌هاي بدهکارلیگ یک:  استقلال اهواز، شهرداري ياسوج، پاس همدان، ايران جوان بوشهر، سايپاي شمال، نساجي، مس سرچشمه، شهرداري بندرعباس، گهر دورود، آلومينيوم هرمزگان، صنعت نفت آبادان، نفت و گاز گچساران و ابومسلم خراسان از تيم‌هاي بدهکاري هستند که تنها يک ماه براي تسويه حساب فرصت دارند.

 

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 161 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

اقای مدیر ! 24 ساعت استعفا بدهید تا اسپانسر ها نزدیک باشگاه شوند  

 

 

سایت ایران41: مدیر عامل شرکت تعاونی سیمان دورود در خصوص وضعیت باشگاه گهر به ما گفت: تنها دو روز به قرعه کشی لیگ 1 مانده و همه تیمها در حال برگزاری بازیهای دوستانه هستند و گهر تنها تیمی می باشد که بلاتکلیف مانده و هر روز شاهد وعده های تو خالی توسط اقای مدیر هستیم .

 

ای کاش در بین هواداران دورودی بصورت پیامکی رای گیری شود تا اقایان متوجه شوند دستشان رو شده و هیچ محبوبیتی مابین هواداران ندارند .اقای مدیر ! بدان هواداران شخصی را غیر از شما می خواهند و اصلا نام و منسب برایشان مهم نیست .

 

وی خاطر نشان کرد هواداران زیادی در پایتخت در قالب سرمایه گذار به بنده رجوع کردند ولی فضای تهمت را که شما به اقایان درست کردید اقایان را فراری داد. ان زمانی که بنده در قالب تیم راه اهن دورود بازی میکردم چه جایگاهی در فوتبال داشتید . خطاب به شما عرض میکنم هنوز دیر نشده 24 ساعت از گهر فاصله بگیرید همه مساءل حل میشود و حتی قول میدهم اسپانسر هایی با رغبت تیم را حمایت کنند .

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 164 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

ترانس برق نورافکن های ورزشگاه تختی کجاست؟

 

 

سایت ایران41: ترانس برقی که برای نورافکن های ورزشگاه تختی دوروددر نظر گرفته شده بود معلوم نیست به چه دلیل اداره برق دورود این ترانس رو برداشته آیا دیگر نیازی به روشنایی در ورزشگاه تختی دورود نیست؟ 

اداره برق دورود باید پاسخ گوی مردم دورود باشد که چرا وقتی وسیله ای برای اماکن ورزشی عمومی قرار داده می شود اون وسیله باید پس گرفته شود .

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 189 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

 

 

 

 

نصب دوربین مداربسته ورزشگاه تختی دورود

 

 

سایت ایران41:امروز دوربین های مداربسته ورزشگاه تختی دورود در دو فاز  درحال نصب و راه اندازی بودند، قاز اول شامل 16 دوربین برای قسمت  تکمیل شده ی ورزشگاه می باشد و فاز دوم هم شامل 16دوربین که پس از تکمیل جایگاه دیگر اجرا می شود.

بقیه تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

 

 

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 1,054
  • بازدید سال : 12,106
  • بازدید کلی : 385,546
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات