loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 424 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (4)

 

 

 

 

 

عبدالله بابایی زاده : خرید باشگاه خیبر متوسلیان سوری بود 

 

 

 

سایت ایران41: مدیر عامل سابق خیبر متوسلیان با دلخوری از گفته های بعضی مسئولین ورزش و رسانه استان درباره دوران مدیریتش گفت،همه کسانی که در جریان انتقال باشگاه خیبر بودند اطلاع دارند که این خرید و انتقال هیج کجا ثبت رسمی نشد و بنده تنها نقش اسپانسر داشته ام ، وی افزود در جواب آقایانی که ادعا کرده اند هزینه کردن ما تنها شعار بوده اعلام کنم بنده از لحاظ امکانات رفاهی در سطح لیگ 1 هزینه کردم و حتی از تولیدی مجید البسه های باشگاه استیل اذین را در زمان حضورش در لیگ برتر به اعضای باشگاه اهدا کردم .

 

وی خاطر نشان کرد اردوی دو هفته ای را در اندیمشک برپا کردیم که تنها 300 میلیون ریال هزینه اردو بود ، وی گفت ناصر ابراهیمی را برای اولین بار به خرم آباد و پلدختر اوردم ولی چه سود که استقبالی از وی نشد .

 

وی در پایان در مورد باشگاه گهر گفت ، اسپانسر های خوبی به ما پیشنهاد حمایت گهر را داشته اند ولی با فضای موجود در باشگاه گهر فکر نکنم امکان عقد قرارداد باشد چرا که یکی از اقایان ما را بدلیل اینکه خرم آبادی هستیم غریبه میدانند و اعلام میکنند نیاز به کمک نداریم .

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 213 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

مهدي فنوني زاده : بابایی زاده را از تیم داری فراری دادند

 

 

 

سایت ایران41: بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در مورد حضورش در تیم خیبر متوسلیان به مکتوبی خبرنگار ما گفت ، اقای بابایی زاده با بنده تماس گرفت و از ما خواست با تیم خیبر متوسلیان قرارداد امضا کنیم .

 

بنده نیز با شناختی که روی ایشان داشتم بعنوان یک فعال ورزشی که خود اهل دیار لرستان بود اعلام کردم برای حضور خود و تیم همراهم بدون انتظار مالی و به عشق مردم لرستان خواهم امد .

 

بعد از چند هفته و با کسب نتایج خوب و حضور در جمع سه تیم اول ،متاسفانه شاهد بی حرمتی هایی از سوی بازیکنان اندیمشکی باشگاه شدیم ،بطوریکه هر لحظه دوست داشتند در تمرینات شرکت می کردند و یا اینکه بیشتر از حد و اندازه خود تقاضای مالی داشتند .

از سوی دیگر چندین جا ادعای مالکیت باشگاه را داشتند ، و این موضوع بار سنگینی را بر دوش مدیر عامل باشگاه اقای بابایی زاده داشت وهمین مسئله وی را از تیم داری فراری داد.

 

 

اعتراض هواداران دورودی به وعده های مسئولین گهر

 

سایت ایران41:پس از چند هفته وعده و وعید مسئول اجرایی گهر در حالی که همگی منتظر اخبار خوش از سوی اقایان بودند ، متاسفانه همانند قبل بدون هیچ گونه توضیحی بحث حضور اکبر میثاقیان و مافی  بی نتیجه ماند و به گفته یکی از هواداران گهر که عضو کانون این باشگاه نیز می باشد  اقای حیدرپور اعلام کرده یکشنبه به دورود خواهد امد و حضوری پاسخ هواداران را خواهد داد .

جالب تر اینجاست اقای محمود رحمتی اقای حیدرپور را مدیر عامل باشگاه دانسته و اعلام کرده وی این هفته کار خود را شروع خواهد کرد . هواداران که مطلع هستند تنها پنج هفته به اغاز شروع لیگ باقی مانده صبرشان تمام شده و اعلام کردند از شنیدن وعده های تو خالی خسته شده و اگر اقایان کاری نمیکنند با هزینه شخصی خود تیم را ببندند .

طی اخرین اخبار برای حضور اقای فصاحت در باشگاه گهر دو دستگی وجود دارد ، عده ای از مسئولین با حضور وی و تیم همراهش موافق هستند ، عده ای نیز اعتقاد دارند چون مشاور ارشد وی عبدالله بابایی زاده اصالتا خرم ابادی می باشد قصد انتقال باشگاه را به خرم آباد دارد . در پایان باید دید توپ را به میدان چه کسی خواهند انداخت .

 

 

 

سجاد گراوندیان بازیکن جوان و با اخلاق گهردورود

 

 

 

سایت ایران41: سجادگراوندیان فوتبال خودرا با بازی در تیمهای پایه شهرستان دورود آغازکرد.اودراوایل نوجوانی با توجه به درخشش درلیگ های سطح استان در۱۴سالگی عضوبازیکنان منتخب استان راهی مسابقات کشوری شد و پیشرفت فوتبال خود را درباشگاههای تهرانی ملوان وآپادانا ادامه داد که از نظر کارشناسان فوتبال  درسال 89جزء بهترین هافبک های لیگ انتخاب شد.

سجاد گراوند خدمت سربازی خود را با بازی در تیم فوتبال انتظام تهران به اتمام رساند وهم اکنون عضو تیم گهر دورود می باشد، سجاد یک چپ پای کلاسیک است که توانایی بازی  با هر دو پا را دارد.

درحال حاضر که تکلیف تیم هنوز مشخص نشده سجاد به تمرین و  بدن سازی  ادامه می دهد و با تمرینات بیشتر خودرا برای حضور قدرتمند در گهر دورود آماده می کند. 

برای این بازیکن جوان  و با اخلاق تیم گهردورود آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم امسال با بازی بیشتر در ترکیب تیم ،خودی نشان دهد و همه ی هواداران گهردورود را خوشحال کند.

 

 

 

 

 

 

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دورود


 

سایت ایران41: چند روزی است به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دورود برپا شده است ، اجناسی که  در این نمایشگاه عرضه می‎شود شامل:  برنج، شکر ، حبوبات و همچینین پوشاک و لوازم مصرفی  که با قیمتی پایین‎تر از نرخ روز بازار در اختیار مردم قرار داده می‎شود.

این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک آزادگان دورود برپاست.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 267 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

سد مروک بزرگترین سد خاکی لرستان

 

 

سایت ایران41: سد مروک در 40 کیلومتری شمال غرب دورود و در بخش سیلاخور قرار گرفته است،که جهت  تامین آب زراعی دشت سیلاخور، کنترل سیلاب، توسعه آبزی پروری و شیلات و توسعه گردشگری و صنعت ساخته شده است .

سد مروک سدی است از نوع سنگریزه ای با هسته رسی به ارتفاع 67 متر، عرض تاج 12 متر و طول تاج 451 متر که قابلیت تنظیم 60 میلیون مترمکعب را خواهد داشت.

حجم مخزن سد مروک نیز 120 میلیون مترمکعب و مساحت مخزن آن شش هزار و 700 مترمربع است.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 196 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

شروع لیگ برتر بدون بهترین هواداران ایران

 

 

 

سایت ایران41:سال گذشته همچین روزهایی بود که با شروع لیگ برتر گهری ها شور و هیجان زیادی داشتند.لیگ برتر  چهارشنبه دوم مرداد ماه آغاز می شود آن  هم بدون گهری ها ، گهری هایی که بهترین هواداران ایران شدند و نشان دادند که مردمی اصیل، مهمان‌نواز و خونگرم هستند.

امسال با شروع لیگ برتر اون هم بدون گهر بغض هر هوادارگهری  می شکند که  چه زود گذشت و چه شور و هیجانی داشتیم کیلومترها طی میکردیم و از تیممون حمایت می کردیم و چه حیف تیممون سقوط کرد.

برخلاف سال گذشته این روزها هواداران گهر منتظر مشخص شدن مالکیت تیمشون هستند، که به دست چه کسی سپرده می شود؟آیا میتوانند از پس خواسته های هواداران گهر بر آید؟

خواسته ی هواداران گهر چیزی نیست جز مدیریت صحیح و بستن گهری قدرتمند برای رقابت های لیگ یک و صعود دوباره گهر  به لیگ برتر که امیدواریم همین  اتفاق بیفتد و دل مردم دورود و لرستان دوباره شاد شود.


وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 194 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (2)

 

 

مافی توان هدایت گهر را ندارد

 

پیشنهاد 4 میلیاردی میثاقیان به گهر

 

 

 

سایت ایران41:به گزارش یک منبع اگاه از حرف و حدیث های پیش امده توسط مدیر اجرایی گهر ،مبنی بر جلو امدن شخصی بنام مافی جهت حمایت مالی گهر و خرید باشگاه گفته می شود  پاسخ درستی به اقایان نداده و حتی شنیده میشود توان حمایت باشگاه را ندارد .

به گفته این مقام ، مافی در حوزه واردات و صنایع کشتی فعالیت دارد و دفتر وی واقع در نیاوران می باشد و طی دو جلسه که با مدیر اجرایی باشگاه داشته وعده هایی را داده که فعلا خبری از اجرایی شدن ان نیست .

وی در مورد حضور اکبر میثاقیان نیز گفت:  میثاقیان پیشنهاد 4 میلیاردی را داده و انتظار داشته از بازیکنان خود استفاده کند و از نیروهای بومی استفاده کمتری می کند .

شنیده ها حاکی از مطرح کردن نام فصاحت با شروط جدید می باشد . بحرحال باید دید مدیر اجرایی گهر چه پاسخی را به مردم استان در جواب مصاحبه های اخیر خود خواهد داد.

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 197 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (2)

 

 

 

 

 

تشکر از تبلیغات جاده ای میعاد

 

 

 

سایت ایران41 وحید بوالحسنی:جا دارد از دوست عزیزم و مدیردیگر سایت ایران41 آقای حسن چهار محالی جهت تبلیغ سایت ایران41 بر  روی دیوار در سطح شهر دورود تشکر کنم.

جهت بازدید از وبلاگ و نمونه کارهای تبلیغات جاده ای میعاد به آدرس: www.miad88.loxblog.com مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 506
  • بازدید ماه : 1,374
  • بازدید سال : 12,426
  • بازدید کلی : 385,866
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات