loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 224 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

مشکل ترافیک خیابان شریعتی دورود  در حال برطرف شدن است

 

 

 

سایت ایران41: شهرداری دورود  برای برطرف کردن این مشکل وارد میدان شده است و در این راستا تاکنون  قسمتی از مدارس ، مخابرات ، و خانه های سازمانی راه آهن را در خیابان فاطمیه تخریب کرده است که با این روند و این سرعت کار به زودی شاهد یک طرفه شدن خیابان شریعتی و افتتاح شریعتی 2 خواهیم بود.

بقیه تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 169 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 سرپرست تیم جوانان گهردورود

 

 

 

سایت ایران41: ایمان امینی یکی از دلسوزان فوتبال دورود و یکی از زحمت کشان ورزشگاه تختی دورود است که از زمان حضور تیم فوتبال داماش  که نزدیک به 6 سال است کار خود را در ورزشگاه تختی دورودآغاز  کرد ه و از تدارکات تیم گرفته تا مسئول چمن ورزشگاه را برعهده داشته است.

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 175 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

آخرین اخبار از گهر دورود

 

 

سایت ایران41: چند روز پیش بلاخره آقای حیدرپور موفق شد  حکم مدیر عاملی خودش را ثبت شرکتها کنه و از این به بعد مدیر عامل گهر شد.
از گوشه و کنار اخباری به گوش میرسه مبنی بر آمدن باقری نیا مربی استقلال خوزستان و مهرداد خادمی مربی بازیکن خرم ابادی

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 186 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

دروغ یا واقعیت!  

 

 

گهر دورود با نام پرسپولیس کرج در مسابقات 

 

 

 مربی منشوری مسئول بستن تیم گهر !

 

 

 

  سایت ایران41:طبق اخبار حاصله توسط یکی از دوستان ، اسماعیل حیدرپور قصد دارد تمرینات تیم گهر را پس فردا در دورود یا کرج شروع کند . 

 وی به سایت ایران41 گفت : یکی از مدیران باشگاه طی نشستی با علی پروین از وی مشاوره گرفته تا از ناصر ابراهیمی جهت هدایت تیم گهر استفاده کند . ولی ساعاتی پیش ناصر ابراهیمی با نساجی مازندران به توافق رسید . به همین جهت به احتمال فراوان با مطهری مربی فوتبال تمرینات خود را در کرج یا دورود اغاز کنند.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 178 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

پیروزی گهر نوین دورود مقابل منتخب خرم آباد

 

 

 

سایت ایران41:تیم فوتبال گهرنوین که به تازگی به لیگ دسته سه کشور صعود کرده امروز عصر در بازی دوستانه به مصاف تیم منتخب خرم آباد رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

از نکات این بازی هم رنگ بودن لباس دو تیم بود که در ابتدای بازی تیم گهر نوین با پوشیدن کاور به میدان رفت ودر این بازی حدود 200 نفر در ورزشگاه حضور داشتند و تیم گهر نوین رو تشویق کردند.

بقیه تصاویر این بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 137 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

گهرنوین به مصاف منتخب خرم آباد می رود


 

سایت ایران41: تیم فوتبال گهر نوین که تازه به لیگ دسته سه کشور صعود کرده برای آمادگی بیشتر امروز ساعت17:45 در ورزشگاه تختی دورود به مصاف تیم منتخب  خرم آباد می رود.

گزارش تصویری این دیدار و نتیجه این دیدار بعد از پایان بازی بر روی سایت ایران41 قرار حواهد گرفت.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 147 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

دادستانی  لطفا  تکلیف گهر را زودتر مشخص کند

 

 



 

سایت ایران41: رقابت های لیگ دسه یک کشور در 31 شهریور آغاز می شود، تمام تیم های دسته یکی تیم های خود رابسته اند و کادر فنی و مربی های خود را انتخاب کرده اند و در اردوی آماده سازی به سر می برند ، این در حالی است که گهر دورود تیمی که هوادارانش بهترین هواداران لیگ برتر شدند  هنوز چشم انتظار مشخص شدن تکلیف تیمشون هستند .  

هواداران گهر از دادستانی محترم که کار انتقال گهر رو بر عهده دارد خواستار ند که هرچه زودتر مراحل انتقال این تیم  به مدیر عامل گهر  حسین عابدینی را انجام دهند تا آقای عابدینی زودتر کار های تیم را انجام داده و تیم قدرتمندی را تشکیل دهد و شاهد صعودی دوباره به لیگ برتر باشیم. در طی نامه ا ی رسیده به مسئولین دورود که از طرف حسین عابدینی در تاریخ 7مرداد  است حسین عابدینی مدیر عامل این تیم است.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 169 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (1)

 

 

 

 

عزتی : با احساسات مردم دورود بازی شد

 

 

 

سایت ایران41: بهروز عزتی کارشناس و مربی فوتبال که سابقه حضور در ماشین سازی ، خیبر متوسلیان پلدختر را نیز در کارنامه خود دارد در خصوص وضعیت باشگاه گهر به سایت ایران41 گفت:با لطف خدا و حمایت هواداران با دست خالی گهر به لیگ برتر صعود کرد ، متاسفانه در مدت زمان حضور این تیم در لیگ برتر به عینا می دیدیم که مدیران کم تجربه ای که تنها فکر اسم و رسم بودند تیم را به حاشیه بردند و همین امر باعث سقوط تیم شد .

وی افزود بنده به دلیل علاقه ای که به لرستان دارم اخبار ورزش این استان را دنبال میکنم و تاسف خوردم که طی این چندماه فقط با احساسات مردم دورود بازی شد و هیچ حرکت مثبتی در جهت جذب سرمایه توسط مدیران باشگاه شاهد نبودیم ، و اکنون میبینیم تیم بلاتکلیف مانده . وی گفت اگر شرایطی پیش بیاید حاضرم با تمام وجود در خدمت مردم دورود باشم .

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 147 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (2)

 

 

 

لیگ یک 30 مرداد قرعه کشی می شود

 

 

سایت ایران41: بر اساس اعلام سازمان لیگ آزادگان فصل جدید لیگ یک 30 مرداد قرعه کشی می شود. هم چنین تیم ها تا 19 شهریور وقت خواهند داشت که نقل و انتقالات خود را به پایان ببرند و بازی ها نیز از 31 شهریور آغاز خواهد شد.

هم چنین فدراسیون فوتبال تاکید کرده باشگاه هایی که با افراد حقیقی و حقوقی بدهکارند می بایست نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند و مجوز حضور در قرعه کشی را از کمیته انضباطی و امور مالی فدراسیون فوتبال دریافت کنند در غیر اینصورت حضورشان در مراسم قرعه کشی و هم چنین ثبت قراردادها در هیات فوتبال استان ها امکان پذیر نخواهد بود.

گفتنی است در بازی های این فصل 26 تیم حضور دارند، در دو گره 13 تیمی. تیم های اول هر گروه مستقیم صعود می کنند به لیگ برتر و برنده تیم های دوم هم باید در مرحله پلی آف با تیم چهاردهم لیگ برتر بازی کند. هم چنین از هر گروه چهار تیم به دسته پائین تر سقوط می کنند که مجموعا می شود 8 تیم. با احتساب صعود چهار تیم از لیگ 2 به لیگ یک تعداد تیم های حاضر در لیگ یک به 22 تیم کاهش خواهد یافت.

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 1,270
  • بازدید سال : 12,322
  • بازدید کلی : 385,762
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات