loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 246 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (4)

 

 

 

 

حیف  تمدن مازندران که اسیردست عده ای بی فرهنگ شود

 

سایت ایران41:  گهردورود  لرستان  دردومین بازی خود باخت، یک امرساده درفوتبال که نه نشان از ضعف یک تیم است ونه نشان ازقوت حریف ، هرکسی که کمی با این رشته جذاب آشنایی داشته باشد خوب می داند که نتیجه یک بازی را آیتم های مختلفی رقم می زند،ازتکنیک وتاکتیکهای یک تیم گرفته تا شرایط جوی وحتی کیفیت زمین و...

 اینکه گهر دردومین بازی خویش نتیجه را اینگونه واگذار کرد نیازمند آنالیز این بازی توسط کادر فنی وپیدانمودن عیبهای تاکتیکی تیم است، اما فضای فرهنگی ورزشگاه را چه کسی باید آنالیز کند ، مسئولین فرهنگی استان مازندران....مسئولین ورزشی این استان...چه کسانی....بازی روز یکشنبه را باید روز سیاه این استان نامید.

محمد احمد زاده نامی بزرگ که روزگاری حتی نیمکت تیم ملی را درک کرده است دراین روز شاهد بدترین توهین های هواداران مثلا تماشگرنما بود، ازاین رو عبدلله بابایی زاده از مسئوین ارشد تیم گهر برای اولین بار عصبانی شده بود ودرصحبت های خود با خبرنگار سایت  از تصمیم خویش برای برخورد با برخی از این نااخلاقی ها گفت:

 جناب آقای بابایی زاده گهر دردومین بازی خود نتیجه را واگذارنمود.نظرشما درمورد این بازی چیست؟

 اینکه گهر باخت یک امر غیر طبیعی نیست، گهر لیگ برتری ، درلیگ برتر، در روزهای ابتدایی، با آنهمه امکانات لیگ برتری چه نتایجی کسب کرد که حال انتظار داشته باشیم در دومین قدم ،گهر درشهر حریف ، سه امتیاز را کسب کند.بنده شک ندارم آقای احمد زاده مرد میدان است.

بنده کوچکترین نگرانی در باب این باخت ندارم بلکه نگرانی من از انسانیت است که به کمترین بها فروخته می شود وهیچ کس خم به ابرو نمی آورد.

 

 منظورشما آیا توهین هواداران تیم نساجی است؟

 نه تنها آن ، که تمام بداخلاقی های این روز را بنده می گویم، شما ببینید اینها روز بازی زمین را با گل آلود کردن سعی کردن برای تیمی مانند گهر که جوان است  وروی زمین فوتبال بازی می کند به میدان ای سخت تبدیل کنند.

اینها از احمدزاده می ترسند، کینه دارند از ایشان وامروز روز خالی کردن عقده های آقایان بود.بنده با اطلاع دقیق عرض می کنم که خبر دارم این حرکات این شعار ها کاملا سازماندهی شده بود.

شب قبل حتی می دانم درکدام خانه وباحضورکدام لیدرها شعارها را مشخص کرده بودند، بنده درراه بازگشت باتماسی از یکی از دوستان عزیزمازندرانی مواجه شدم که پرده از بسیاری از ناپاکی های آقایان برداشت، شک نکنید در روزهای آینده با حضور درفدراسیون وبرخی نهادهای ذیصلاح با این قضیه زشت برخورد خواهم کرد.

 

بنده مانده ام که  آقای مسئول ورزش استان مازندران جناب آقای سعادتمند ،آقای مدیرباشگاه که خود ورزشی است آیا حاضرند فرزندان خود را در این جو تربیت نمایند؟ آیا حاضرند همین توهین ها به خودشان بشود؟ مگر نه این که دین ما می گوید آنچه برای خویش نمی پسندی برای دیگران نپسند، اینها شیعه هستند.

بنده پیشنهاد می کنم از هر مرد دورودی یک سفیر فرهنگ برای تربیت این نوع ورزشگاهها به انجا اعزام شود تا روزی شاهد اصلاح فرهنگهای اینچنینی باشیم

 آقای بابایی زاده هرگز شما را اینقدر عصبانی ندیده بودیم!آیا قصد برخورد با بازیکنان وکادر فنی را به دلیل این باخت سنگین با وجود تمامی این بداخلاقی های گفته شده ندارید؟

 ببینید بنده آدم رکی هستم.از سال 87 در فوتبال این مملکت درکنار مشغله های دیگر خویش حضور داشته ام.درست است که شغل من فوتبال نیست اما دغدغه من فوتبال است وتنها فوتبال استان ولاغیر...پس آدم احساسی نیستم که با یک باخت به زمین وزمان گیر بدهم.درست است با توجه به امکاناتی که داریم دراختیار تیم قرار می دهیم وتلاش پشت پرده همه مدیران بخصوص برادرم آقای خرمدل انتظار چنین نتایجی نداریم اما با وجود برخی صحبتهای اطرافیان که تاکید برکسر قرارداد وجریمه داشتند بنده اعتقاد راسخ دارم که بچه ها امروز کمترین گناه را دارند وکادر فنی ما با مدیریت احمدزاده عزیز روزهای آینده پاسخ اطمینان ما را خواهند داد.البته درنظر داشته باشید که حواشی تیم هم باید از بین برود تا تیم به روزها ی طلایی خویش بازگردد

 کدام حواشی؟می شود روشن تر صحبت کنید؟  

ببینید الان زمان شفافیت نیست.تنها به یک نمونه اشاره کنم هرچند سخنگوی باشگاه ظرف 24ساعت آینده بیانیه ای محکم از زبان تیم انتشار خواهد داد.

اما بنده سربسته عرض می کنم به این آدم های حقیری که فکر می کنند با لات بازی و شعبان بی مخ بازی می توانند از امثال بنده باج بگیرند.

همان افرادی که با خرید یک سیم کارت ایرانسل بزدلانه پیامک تهدید آمیز می فرستند وبا توهین وتهدید قصد دارند تا با خالی شدن زمین برخی را به آرزوی دیرینه خود برسانند، بنده تمامی پیامک ها وشماره های فوق را ظرف 24 ساعت آینده توسط یکی از عزیزان ای که همواره به بنده لطف داشته اند به مقامات ذیصلاح تقدیم می کنم.

درضمن از همین جا از تمامی مسئولین محترم امنیتی که همواره با درایت خود فضای امنی را برای بخش مدیریت خصوصی بوجود آورده اند تقاضا دارم تا با مورد فوق بصورت فوق العاده نگاه داشته باشند تا هرچه سریعتر استان امن لرستان وشهرستان امن دورود از وجود نا پاک این جوجه لاتهای لاابالی پاک شود چرا که درشان دورود نیست که این معدود افراد که قد انگشتان دست هم نمی شود بخواهند اینگونه به امنیت روانی فضای مدیریتی خدشه وارد کنند.   

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1392/07/16 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام . برد و باخت امری طبیعیه تیمهایبزرگ هم گاهی اوقات باختهای بدی میارن . اما چیزی که مهمه اینه که از این باختها درس بگیریم . من فقط یک ایراد میبینم اونم اینه که . چون مربی آقای احمد زاده هست و خودش بچه شماله میبایست این احتمال رو میداد که زمین خراب باشه و تمهیدات لازم رو می اندیشید . وقتی که نتیجه بازی رو شنیدم . فهمیدم که این نتیجه یک نتیجه طبیعی و منطقی نیست . تیمی که فقط در یک مقطع زمانی از بازی گل میخورد . نشان دهنده این است که برای تیم مشکل روحی پیش آمده است که اگر در تیم افراد با تجربه باشند میتوانند تیم را مجددا برگردانند . که فکر کنم در تیم گهر چنین مهره ای وجود نداشته است . امیدوارم در بازیهای اینده موفق باشند
پاسخ : سلام ممنون از شما

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/07/16 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

نساجی بیایید دورود دهنتون سرویسه منتظرتون هستیمشکلک
پاسخ : سلام ممنون از شما

این نظر توسط علی رادان در تاریخ 1392/07/16 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

آقای بابایی زاده برو کامنت هایی که مازندرانی ها گذاشتن بخون شرم باد بر ما اگرجمعه بازی رو نبریم دورود ای شهرمن ای شهرامید
توای همسایه وهمزاد خورشید
درآغوشت گهر زیبا غنوده
زلال آبیش دلها ربوده
بنازم آبشار بیشه ات را
زن ومرد سپید اندیشه ات را
تو دشتستانی از آلاله داری
توتاریخی هزاران ساله داری
ستیغ قله ای چون اشترانکوه
تورا همسایه شدای شهرگل بو
تبارت از تبار آریایست
به جزمردان باغیرت تورانیست
لرم من زاده ی این سرزمینم
تفنگم یارم واسبم چوجانم
اتابک دودمانم راپدر هست
مرا پیشینه درخون وخطرهست
شجاع الدین خورشیدی مرا هست
دراین منظومه خورشیدی مرا هست
قیامت قامتم گاه دلیری
جوانم من جوان غیرت به پیری
پاسخ : سلام ممنون از شما

این نظر توسط آعلی رادان در تاریخ 1392/07/16 و 9:54 دقیقه ارسال شده است

آقای بابایی زاده این یه امر طبیعیه که گهر 4تا گل بخوره؟وشما اینو یه امر ساده میبینید حتما باید 10 تا بخوریم تا تاسف برانگیز به نظر بیاد ما سر مساوی گهر هم مشکل داریم لطف کنید به شعور ما توهین نکنید آقای بابایی زاده اگر شما امروز وارد مجموعه گهر شده اید ما 7سال برای اینکه گهر گهر بشه خیلی بدبختی کشییدیماز اون مسئول فوتبال دورود گرفته تا وحید که چمن ورزشگاه آب میده وهمه هوادارها من که نباید این مسائل رو باز گو کنم حتما خودتون اینا رو میدونید که اومدید جلو ما بچه دورودیا عشقمون تیممونه وای تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست ما جمعه به بعد بر د میخوایم یاعلی
پاسخ : سلام ممنون از شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 524
  • بازدید ماه : 1,392
  • بازدید سال : 12,444
  • بازدید کلی : 385,884
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات