loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 226 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

آبشار زیبای بیشه  دورود

 

 

سایت ایران41:  بیشه آبشاری زیبا در شهر دورود پایتخت طبیعت ایران می باشد ، که در حوالی ایستگاه راه آهن بیشه دورود قرار گرفته است . درست 35 كیلومتر مانده به دورود  آبشار بیشه با 20 متر عرض یکی از عریض ترین آبشارهای کشور است و همانطور که از نام آن پیداست در میان بیشه ای قرار گرفته که هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

اگر قصد بازدید از این آبشار را دارید  مطمئن باشید که  این فصل بهترین فصل برای بازدید از این آبشار زیبا ست  وهمه نوع امکانات اقامتی هم برایتان فراهم است و می توانید چند روزی را در کنار این آبشار سر کنید.

17 پلاژ، 7 چادر و حتی بازارچه محلی و خانه بهداشت و پاسگاه انتظامی هم امکاناتی هستند که در مدت سفر می توانید از آنها استفاده کنید!

مردمان این منطقه بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند که از گردشگران  این آبشار به خوبی پذیرایی میکنند.

مسیر دسترسی به بیشه از سمت دورود و از طریق راه آهن می باشد.


 

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 192 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

 

حضور مهابادی در استقلال اهواز منتفی شد 


اولین وب هواداران گهردورود: داوود مهابادي از منتفي شدن حضورش در استقلال اهواز خبر داد. سرمربي فصل گذشته مس سرچشمه در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه لرستان، گفت: مذاكراتي با مدير عامل اين باشگاه انجام داده بودم ولي شرايطي كه من مدنظرم بود ايجاد نمي‎شد و عملا همكاري با اين تيم امكان‎پذير نبود. وي بيان كرد: استقلال يكي از تيم‎هاي ريشه دار كشور بوده و اميدوارم با انتخاب يك سرمربي قوي دوباره بتواند به ليگ برتر فوتبال برگردد.

مهابادي با بيان اين‎كه به پيشنهادهاي ديگري كه از تيم‎هاي ليگ يك دارد فكر كرده و آنها را مورد بررسي قرار خواهد داد، يادآور شد: چند تيم به من پيشنهاد داده ولي تيمي را انتخاب خواهم كرد كه تمامي شرايط را براي صعود به ليگ برتر فراهم كند.

سرمربي سابق گهر در خصوص اين‎كه به وي لقب مربي پلي‎افي داده‎اند، گفت: شايد اين لقب كمي اغراق آميز باشد ولي موفقيت‎هايي كه با تيم‎ها بدست آورده‎ام اول لطف خداوند بوده بعد تلاش بازيكنان، كادر فني و مجموعه مديريتي تيم.

وي در خصوص اين‎كه خيلي‎ها معتقدند مهابادي مي‎تواند در ليگ برتر مربي‎گري كرده و موفق نيز شود، اظهار كرد: من هم دوست دارم در اين ليگ فعاليت كنم ولي تاكنون يا شرايط فراهم نشده و يا مديران عامل باشگاه‎ها روي من نظر مثبت و مساعدي نداشته‎اند.

مهابادي يادآور شد: آنچه مسلم و قابل دفاع بوده كارنامه مربي‎گري من است، نمي‎خواهم خودم را به زور و يا تحت هر شرايطي به تيم‎ها تحميل كنم، به هر تيمي كه رفتم و يا بروم تمامي تلاشم را براي موفقيتش بكار بسته و مي‎بندم.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 185 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

تقدیر از هواداران گهردورود

 

اولین وب هواداران گهردورود:قرعه‌کشی سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 8 تیر ماه برگزار خواهد شد. در این روز قرار است با معرفی بهترین‌های لیگ دوازدهم، از آنها تقدیر و تشکر نیز صورت بگیرد. مسئولان قصد دارند این مراسم را با برنامه و شکوه خاصی برگزار کنند و شرایط حرفه‌ای و استاندارد را در آن را مدنظر قرار دهند، در همین راستا هم این مراسم به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود تا افرادی هم که نمی‌توانند در تالار وحدت حاضر شوند این مراسم را از دست ندهند.

مسئولان قصد دارند میهمان‌های ویژه، بزرگان فوتبال، روسای فدراسیون پس از انقلاب و پیشکسوتان فوتبال را به این تالار بیاورند تا مراسم با شکوه هرچه بیشتری برگزار شود. نام این مراسم را هم به نام "خلیج فارس" مزین کرده‌اند تا این عامل نیز باعث رونق دادن به مراسم شود. جا دارد که همه مسئولان و رسانه‌ها و افراد حمایت همه‌جانبه خود را از این مراسم انجام دهند تا بتوانیم شاهد مراسمی در خور شأن فوتبال ایران باشیم و در اختتامیه دوازدهمین دوره و افتتاحیه سیزدهمین دوره لیگ برتر مراسم باشکوهی راشاهد باشیم.

هواداران گهر به نظر می‌رسد راحت‌ترین انتخاب در قسمت بهترین تماشاگران باشد. جایی که هواداران گهر به خوبی یک فرهنگ جدید را وارد ورزشگاه‌های ایران کردند. دورودی‌‌ها در یک نیم‌فصل از تماشای نزدیک بازی‌های تیمشان محروم بودند اما در نیم‌فصل دوم به خوبی نشان دادند که می‌توانند با وجود کمبود امکانات در دورود اما میزبانی خوبی از میهمان‌های حاضر در ورزشگاه داشته باشند.

 

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 202 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

قابل توجه اعضای سایت ایران41

 

 سایت ایران41: از اینکه سایت مارا برای عضویت و بازدیدانتخاب کردید از شما تشکر می کنیم .شما با عضویت در این سایت می توانید مطلب ارسال کنید ، تا با نام شما در ایران41 نمایش داده شود، مطالب ارسالی فقط باید از خودشخص بوده و درصورتی از سایتی کپی می شود منبع را ذکر نمایید و همچنین می توانید در انجمن سایت که به زودی با زیاد شدن اعضا فعال  می شود گفتگو و تبادل نظر کنید.

ایران41 درفیس بوک دارای صفحه اختصاصی می باشد که با لایک کردن این صفحه از ایران41 حمایت کنید.

باتشکر از شما بهترین ها

 

 

مالکان احتمالی گهر دورود، حیدرپور را قبول ندارند! 

 

طی نشستی که به دعوت مسوولان دورود برگزار شد، با حضور سردار محمدرضا فصاحت‌گلپایگانی رییس ستاد برگزاری تورنمنت یادواره امام خمینی‌(ره)مذاکراتی در راستای حمایت از باشگاه گهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نتیجه این نشست تنظیم صورت‌ جلسه‌ای دارای 8 بند كه قرار بر این شد ظرف مدت یک هفته سردار فصاحت تعهدات خود را نسبت به تیمداری انجام و موافقت تورک معاون امنیتی دادستان تهران را نیز کسب کند.

به گفته فصاحت‌گلپایگانی مسوولان گهر میلی نسبت به حضور اسماعیل حیدرپور در گهر ندارند. یکی از این مخالفان رییس هیأت فوتبال دورود است که گفته می‌شود چند روز پیش از لیست هیأت مدیره خط خورده است. اعضای فعلی هیأت مدیره باشگاه در آخرین جلسه از حیدرپور دعوت نکرده‌اند.

شنیده می‌شود عبدالله بابایی‌زاده از فعالان لرستانی فوتبال كشور به عنوان مشاور با سردار فصاحت همكاری دارد. مسوولان باشگاه گهر هنوز در این زمینه اظهارنظر نكرده‌اند.   

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 200 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (1)

 

 

پیام تبریک رونالدو به تیم ملی ایران پس از صعود به جام‌جهانی



سایت ایران41: رونالدو ستاره سال های نه چندان دور فوتبال برزیل به تیم های ایران، کره جنوبی و استرالیا برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تبریک گفت. او که از سوی فدراسیون فوتبال برزیل مسئول تبریک و خوش‌آمد گویی به کشورهای صعود کننده به جام جهانی انتخاب شده، در پیام خود آورده است: «به تیم های ایران، کره جنوبی و استرالیا برای صعود به جام جهانی برزیل تبریک می گویم. ما قول می دهیم از شما به گرمی استقبال کنیم.»

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 184 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

صعود تیم ملی ایران به جام جهانی مبارک باد

 

 

سایت ایران41: صعود افتخار آمیز تیم ملی فوتبال ایران را به رقابت های جام جهانی 2014 را به تمام هموطنان ایرانی و همشهریان دورودی تبریک می گوییم .

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 1,366
  • بازدید سال : 12,418
  • بازدید کلی : 385,858
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات