loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 185 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

 

 

حيدرپور مديرعامل باشگاه گهر دورود شد


 

جلسه مجمع عمومي باشگاه گهر با حضور اعضاي هيئت مديره برگزار شد. در اين جلسه با استعفاي حسين عابديني از مديرعاملي گهر دورود موافقت شد.

به گزارش فارس،‌ همچنين احمد پهلوان نيز به عنوان عضو هيئت مديره از سمت خود کنار رفت.

با تصميم اعضاي هيئت مديره اسماعيل حيدرپور به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه و عضو هيئت مديره انتخاب شد.

منوچهر رئوفي نيز به عنوان عضو هيئت مديره جايگزين پهلوان شد.

حيدرپور اعلام کرد: گهر دورود با قدرت در ليگ يک شرکت مي‌کند، همچنين از زحمات عابديني تشکر مي‌کنيم. هدايتي نيز براي گهر زحمات زيادي کشيد و از او به خاطر هزينه‌اي که انجام داد تشکر مي‌کنيم هرچند که گهر دورود مي‌توانست هدايت بهتري شود. گهر دورود پتانسيل زيادي دارد و تمام تلاشمان را در ليگ يک انجام خواهيم داد.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 293 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

 

 

اشترانکوه و روستای دربند

 

بخش عکس های ارسالی عکس ارسالی شما در سایت ایران41

 

 

سایت ایران41:با تشکر ازدوست عزیزمون نوید نوحه خان حکم آبادی بخاطر  ارسال عکس های زیبا از اشترانکوه ودربند،  برای این دوست عزیز که همیشه به ما لطف دارند آرزوی موفقیت میکنیم.

دوستان عزیز عکس های خودرا به ایمیل ما ارسال کنیدتا در سایت ایران41 قرار دهیم.

ایمیل جهت ارسال عکس:iran0665@yahoo.com آماده دریافت عکس های زیبای شما دوستان عزیز می باشد.بعد از ارسال عکس یه پیام برای ما درسایت بگذارید.

ممنون از شما همراهان همیشگی سایت ایران41

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 231 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

مهابادی: 90 درصد قراردادم را از گهر طلب دارم

 

 سایت ایران41: (به نقل از سایت لیگ یک) در پرونده مبارزه با تبانی همواره مدیران مصونیت داشته اند در حالی که پول را باشگاه ها وارد این فوتبال می کنند و باشگاه ها را هم مدیران عامل اداره می کنند. داوود مهابادی – سرمربی تیم مس سرچشمه متقاوت با همه صحبت کرد. «برخی مدیران عامل اصلی گسترش تبانی در فوتبال هستند. » داوود این گونه شروع کرد : تبانی خودش دزدی و اختلاس است.

اگر به یک نفر اعم از بازیکن، مربی، سرپرست و مدیر این موضوع اثبات شده باید با آنها برخورد قاطع صورت گیرد. زمین ورزش جای مقدسی است. موقعی که برخی از بازیکنان با وضو وارد زمین می‎شوند باید افراد ناپاک در کنار آنها باشند؟ مهابادی ادامه داد: اشد مجازات، درس عبرتی برای دیگران می‎شود. در فوتبال باید سره از ناسره جدا شود.  

چون در لیگ یک نظارت‎ها کم و شرایط مالی پایین است تبانی پیش می‎آید. بازیکنانی که ضعیف‎النفس هستند متأسفانه زود فریب افراد سودجو را می‎خورند.  متأسفانه این اتفاقات باعث شده دیدی منفی نسبت به فوتبال در کشور به وجود آید. می‎خواهم بگویم برخی مدیران محترم هستند که باعث گسترش تبانی در فوتبال می‎شوند! یعنی پیش خودشان تصور می‎کنند با کار پشت پرده راحت‎تر می‎شود به مقصود رسید.

 کسانی که سالم در این فوتبال فکر می‎کنند و موفق نیز شده‎اند باید معرفی شده و از آن‎ها تجلیل شود و با این کار سلامت فوتبالی گسترش می‎یابد. سرمربی تیم مس سرچشمه هم چنین در خصوص طلبش از گهر نیز گفت: هنوز 90 درصد قراردادم را طلب دارم و از طریق فدراسیون پیگیر قضیه هستم.

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 194 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

 

 

امتیاز 8 میلیاردی گهر به راحتی سوخت

 

با تارتار در لیگ تک‎رقمی می‎شدیم 

 

مجید باجلان عدم بکارگیری بازیکنان در پست‎های تخصصی توسط مایلی‎کهن را عامل نتیجه نگرفتن گهر دانست. این بازیکن گهر در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گفت: یکی از نکاتی که در نیم‎فصل دوم لیگ برتر توسط آقای مایلی‎کهن انجام شد، عدم بکارگیری بازیکنان در پست‎های تخصصی بود و این موضوع تعجب خیلی‎ها را به دنبال داشت.

وی بیان کرد: موقعی که بازیکنان گهر در جای اصلی خود به بازی گرفته نمی‎شوند چطور می‎توان انتظار داشت تیم موفق شود؟ باجلان تصریح کرد: 8 سال در لیگ برتر بودم ولی مثل این فصل را به هیچ‎وجه نمی‎توانم هضم کنم، امتیاز 8 میلیاردی لیگ برتر گهر به‎راحتی سوخت که شاید تا سالیان سال حسرت آن را بخوریم.

کاپیتان گهر در ادامه اضافه کرد: موقعی که مقابل پیکان و راه‎آهن به پیروزی رسیدیم چه لزومی دارد ترکیب تیم در بازی‎های بعدی تغییر کند؟ در این دو بازی تعداد پاس‎های صحیح ما حتی در بعضی زمان‎ها به 30 مورد نیز می‎رسید.

وی یادآور شد: مشخص نبودن ترکیب ثابت در بازی‎ها به نوعی سردرگمی بازیکنان گهر را به همراه داشت. کاپیتان گهر با اذعان به این‎که به هیچ‎وجه نباید آقای تارتار از گهر می‎رفت زیرا مردم دورود او را می‎خواستند، گفت: با آقای تارتار، گهر موفق‎تر بود و نتیجه‎گیری خوبی داشت، وی بازیکنان را به‎خوبی می‎شناخت و بازی می‎داد.

این بازیکن اضافه کرد: اگر تارتار بود نه‎تنها در لیگ می‎ماندیم بلکه رتبه‎ها تک‎رقمی می‎شد. باجلان با انتقاد از مسوولان شهر دورود، تأکید کرد: آنها دلسوز گهر نبودند و تنها فکر خودشان را می‎کردند اگر مانند آقای هدایتی برای تیم دل می‎سوزاندند وضع این‎‏چنین نمی‎شد. 

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 206 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

مايلي‌کهن: لرستان شايستگي‌هاي زيادي دارد

 

محمد مايلي کهن پس از باخت تيمش برابر سايپا در نشست خبري حاضر شد و گفت: استاني مثل لرستان شايستگي‌هاي بسيار زيادي دارد، ولي امروز جوي بر ورزشگاه حاکم شد که تماشاگران به تشويق تيم‌ها و البته مربيان گذشته گهر نيز پراختند که حق بجايي بود.


به گزارش ايسنا ، وي با بيان اينکه مهابادي زحمات زيادي براي گهر کشيد و به هيچ وجه من جايگزين او نشده‌ام به انتقاد از مديران قبلي گهر پرداخت و اضافه کرد: همان آقاياني که در کنار گهر و مهابادي بودند، وي را به راحتي کنار گذاشتند. جاهاي زيادي مربي‌گري کرده‌ام و خيلي از اين مسائل را ديده‌ام ولي اين قضيه واقعا جاي تامل دارد.

وي اظهار کرد: چه اصراري دارند آن‌ها خود را دورودي اعلام مي‌کنند ولي به خاطر منافع خود تيم را ول نمي‌کنند. اگر بحث منافع آن‌ها مد نظر نيست، چرا مهابادي را به راحتي کنار گذاشتند.

سرمربي گهر با بيان اينکه معتقدم تيم بايد با همان شاکله و اسکلت فصل گذشته و البته حضور مهابادي در ليگ برتر امسال حاضر مي‌شد گفت: آقاي مهابادي تنها درخواستش اين بود که با بازيکنان تسويه حساب مي‌شد و بعد قراردادهاي جديد منعقد مي‌شد. کجاي منطق حکم مي‌کند با اين درخواست، وي را از تيم کنار بگذارند؟

مايلي کهن در پاسخ به سوالي که چه فرد يا افرادي باعث به وجود آمدن حاشيه نيم فصل دوم شدند تصريح کرد: من نمي‌توانم اسم آن شخص را بگويم ولي همان آقايي که به قول خودش مجري و خبرنگار بوده و هر از چند گاهي در تلويزيون حاضر مي‌شد آن طور رفتار مي‌کند که خود را مالک ابد الدهر گهر مي‌داند، همان آقا به کاردوست زنگ زده و وي را تهديد مي‌کند و مي‌گويد فوتبالش را نابود مي‌کند.


 

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 227 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

 لياقت مردم دورود بيشتر از اين‌هاست

 

 

نشان دادند فرهنگ لرها چقدر بالاست

 

 مجتبي تقوي در نشست خبري پس از پايان بازي گهر و سايپا در ابتدا گفت: يکي از بهترين دوستان و از مفاخر فوتبال دورود عليرضا دليخون است که واقعا يکي از بهترين دروازه‌بان‌هاي ايران بود. همچنين از خدا مي‌خواهم همايون بهزادي شفاي عاجل پيدا کند.


به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: قصه گهر قصه مظلوميت استان لرستان است و مشکل چندم اين تيم بازي نکردن در دورود بود. قبل از آن دورود مشکلات ديگري دارد که ابتدا بايد آن‌ها حل شود.

تقوي در ادامه صحبت‌هايش با اشاره به فرهنگ خوب تماشاگران گهر اظهار کرد: امروز آن‌ها بنده حقير و بازيکنان سايپا را شرمنده کردند و با تشويق‌هايشان چيزهاي زيادي به ما ياد دادند. لياقت اين مردم بيشتر از اين‌هاست و نشان دادند فرهنگ لرها چقدر بالاست.

وي همچنين درباره بازي بيان کرد: به لحاظ فني گهر نسبت به بازي رفت پيشرفت خوبي داشت و در اين بازي ما را خيلي اذيت کردند. افتخار داشتم که شاگرد مايلي کهن بوده‌ام و اگر از اول فصل ايشان هدايت گهر را به عهده داشت شايد اين تيم سقوط نمي‌کرد.

وي با بيان اينکه امکانات شهر دورود خيلي پايين است گفت: مسئولان بايد خودشان را آماده کنند که از مهمانان پذيرايي بهتري داشته باشند و امکانات شهر را به حد ليگ برتر برسانند. ما براي اين بازي خيلي اذيت شديم.

 

 

 

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 189 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

خداحافظی رسمی گهر با لیگ برتر

 

سایت ایران41:هواداران گهر که هیچوقت تیم خودشون رو تنها نگذاشته  بودند در بازی پایانی در حالی که گهر 3 بر صفراز سایپا   عقب بود ، از تیم خودشون حمایت کردند و نشون دادند که بافرهنگ ترین هواداران و بهترین هواداران هستند.

هواداران گهر با شعار هایی خواستار برگشتن داود مهابادی مربی فصل گذشته گهر که تونسته بود گهر رو به لیگ برتر بیاره شدند.

یکی از شعارهای امروز در استادیوم:

 

لیگ برتر آماده گهر میاد دوباره

 

درسته پول نداریم

 

اما میایم دوباره

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 196 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

700 میلیون تومان برای تکمیل ورزشگاه گهر هزینه می‎کنم

 

  به مناسبت سالروز صعود گهر به لیگ برتر (20 اردیبهشت)

 

 

سایت ایران41: بهره‎بردار" تیم فوتبال گهر دورود از تصمیمش برای کناره‎گیری همیشگی از فوتبال خبر داد.  حسین هدایتی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اعلام این خبر افزود: دیگر قابل نیستم در فوتبال بمانم. مطمئن باشید برای همیشه می‎روم، من عددی نیستم که در امور مستطیل سبز نقش داشته باشم و تصمیمم جدی است.

 وی که از اتفاقات چند وقت اخیر ناراحت بود، یک خبر خوشحال کننده برای هواداران گهر داشت: 700 میلیون تومان برای تکمیل استادیوم تختی دورود هزینه می‎کنم و آن را مثل یک گل سرخ در سالروز صعود گهر به لیگ برتر(20 اردیبهشت) به هواداران این تیم و مردم دورود تقدیم می‎کنم.  هدایتی با بیان این‎که گهر در اول فصل بد بسته شده، اظهار کرد: با عشق و علاقه به این تیم ورود پیدا کردیم و هدایت تیم را به یکی از بهترین مربیان ایران سپردیم که آقای مایلی‎کهن هم به ما منت نهاد و هدایت تیم هجدهم جدول را پذیرفت و تلاش کردیم مانع سقوط گهر شویم که متأسفانه مشکلات زیاد این اجازه را به ما نداد.

 بهره‎بردار گهر، بازی نکردن در استان، ضعیف بسته شدن تیم، جوسازی و... را از مهمترین مشکلات این تیم دانست و ادامه داد: قسم می‎خورم برای خرید بازیکن در نیم‎فصل یک میلیارد تومان به مدیریت وقت باشگاه دادم. گفتند عماد رضا را با 800 میلیون تومان جذب کنیم اما من گفتم او می‎خواهد چه خدمتی به تیم کند با این پول چند بازیکن جوان بگیرید.  وی در پایان تأکید کرد: حیف است گهر با این هوادارانی که دارد نتواند در لیگ برتر حضور داشته باشد و باید شرایطی فراهم شود که فصل آینده این تیم به لیگ برتر صعود کند.

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 195 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

مایلی کهن: رسیدن به نیمکت پرسپولیس، آروزیم است

 

 

 سایت ایران41:سرمربی گهر دورود رسیدن به نیمکت پرسپولیس را یکی از آروزهایش قلمداد کرد.  محمد مایلی‎کهن در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در مورد این‎که برای پذیرفتن هدایت پرسپولیس با او مذاکره شده؟ گفت: تا این لحظه (زمان ارسال خبر(صحبتی با من نشده و فقط از رسانه‎ها شنیده‎ام که یکی از گزینه‎های مربی‎گری تیم محبوبم هستم.  وی تأکید کرد: اهل سیاه بازی نیستم و همیشه گفته‎ام آرزو دارم روزی سرمربی پرسپولیس شوم و اگر این اتفاق رخ دهد، خوشحال می‎شوم.

 مایلی‎کهن در خصوص این‎که شرط و شروط مالی برای پرسپولیس می‎گذارد یا نه؟ اظهار کرد: اگر تا حالا برای تیمی شرط و شروط گذاشته باشم، پرسپولیس دومین تیم می‎شود اما من از این اخلاق‎ها ندارم.

 بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه بیان کرد: شماره مورد علاقه من 19 است و همیشه در پرسپولیس شماره پیراهنم 19 بوده است. بعد از خدا و مادرم هرچه دارم از پرسپولیس دارم.  سرمربی گهر در پایان با اشاره به این‎که هدایتی قصد دارد از فوتبال کنار برود، افزود: بلاهایی به سر آقای هدایتی آورده‎اند که این تصمیم را گرفته و شایسته نیست کسی که از جیبش برای فوتبال هزینه می‎کند را این‎قدر اذیت کنند. 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 229 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

نادر فریادشیران:می‎خواستند داود مهابادی نباشد 

 

سایت ایران41: نادر فریادشیران وقفه در بازی‎ها و طولانی‎شدن تعطیلات لیگ را عامل نتیجه نگرفتن گهر می‎داند.مربی گهر در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، به باخت‎های اخیر تیمش اشاره کرد و گفت: موقعی که مصدومیت به سراغ بازیکنان کلیدی‎مان می‎آید و شاکله دفاعی از هم می‎پاشد چه انتظاری دارید گهر در بازی‎ها نتیجه دلخواه را بگیرد؟

وی با بیان این‎که باخت ما برابر مس بدتر از شکست صنعت نفت برابر ذوب‎آهن نیست، تصریح کرد: برخی از بازیکنان گهر در زمین راه می‎رفتند و به همین دلیل آقای مایلی‎کهن دست به تعویض زد، چون تیم ما از نظر یار و بازیکن ضعف داشت در چند بازی اخیر ترکیب ثابتی نداشته است.

فریادشیران در پاسخ به این سوال که خیلی‎ها عدم جذب بازیکنان باکیفیت در نیم‎فصل دوم را عامل عدم نتیجه‎گیری می‎دانند، بیان کرد: در پاسخ به سوال شما باید بگویم، شما باید سوال کنید چرا بازیکن از دست داده‎اید؟ این بازیکنان به دلیل عدم انتخاب صحیح متأسفانه سایر بازیکنان را قبول نداشتند و می‎گفتند آنها در حد ما نیستند و آقای مایلی‎کهن دست به کار بزرگی زد و عملکرد را ملاک عنوان کرد نه اسم و رسم را.

 

 

 

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 1,244
  • بازدید سال : 12,296
  • بازدید کلی : 385,736
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات