loading...
وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 223 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

 

 

از کسانی که به سقوط گهر دامن زدند، ناراحتم

 

اولین وب هواداران گهردورود:نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در خصوص ورزشگاه این شهر گفت: نمی‎دانم هدایتی و مایلی‎کهن کمک کرده‎اند.

عباس قائدرحمت در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: بخشی از اعتبارات ورزشگاه دورود توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی زیرنظر وزارت ورزش و جوانان پیش‎بینی شده و آقای عابدیان پیمانکار این پروژه است.

وی با بیان اینکه تاکنون 400 تا 500 میلیون تومان اعتبار بابت آهن و ابزارآلات آن پرداخت شده است، بیان کرد: در حال حاضر اعتباری که داریم کافی است و از مجموع 2.2 میلیارد تومان، 1.1 میلیارد تومان طی تشریفاتی از وزیر گرفتیم و از بخشی از اعتبارات استانی و دستگاه‎های محلی استفاده شده است. نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس ادامه داد: در حال حاضر سکوهای ساده فلزی بتن‎ریزی شده و ساخت سکوها 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. قائدرحمت اظهار کرد: ساخت سالن‎ها 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ELC به صورت موقت درست شده است. او در خصوص کمک 700 میلیونی هدایتی و مایلی‎کهن افزود: از کمک کردن آنها اطلاعی ندارم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس  با انتقاد از اینکه کسانی که مسوولیت تیم‎های شهرستانی را می‎پذیرند باید تا آخر محکم بایستند و مسوولیتی را که می‎پذیرند پایبند باشند نه اینکه یک روز بیایند و یک روز بروند، گفت: از همه کسانی که به هر شکلی به تیم گهر کمک کردند تشکر می‎کنم و از کسانی که چه در داخل و چه در خارج استان به سقوط تیم دامن زدند گلایه‎مند و ناراحت هستم.

وی تصریح کرد: خیلی از مسوولین در زمان خود اقداماتی را که باید انجام می‎دادند، ندادند با توجه به اینکه گفتم روی یک ورزشگاه انرژی بگذاریم متأسفانه زیاد توجه نکردند و حمایت خوبی اتفاق نیافتاد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علیرغم تلاش بنده و استاندار لرستان با فدراسیون و وزارت فوتبال را به لرستان آوریم اما شاهد بودیم که تیم و مهمان با هم به دورود می‎آمدند و از امتیاز میزبانی استفاده نکردیم.

قائدرحمت اضافه کرد: در برخی استان‎ها متأسفانه میزبان با شعارهای رکیک و نامناسب با میهمان خود برخورد می‎کند اما این مهم در لرستان با توجه به فرهنگ غنی قوم لر بالعکس بوده و حتی آنها تیم‎های مقابل را نیز تشویق می‎کردند و این نشان از مهمان‎نوازی و فرهنگ غنی قوم لر دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تیم ما، ورزشگاه، تماشاچی با فرهنگ و تجربه دارد که توانسته بود با دست خالی و جوانمردانه صعود کند و این برای ما افتخار است الان هم در لیگ دسته یک برنامه‎ریزی می‎شود تا به جایگاه خود باز گردد. نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یادآور شد: در تیم گهر باید از نیروها و کادر فنی بومی، هیأت مدیره و مسوولین در رأس برای برنامه‎ریزی بهتر استفاده شود و بازیکن‎های بومی که تعصب دارند جذب شوند.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 217 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

مهابادي: دينم به گردن عابديني است

 

 اولین وب هواداران گهردورود: داود مهابادي با تأکيد بر اين‎که الان در وضعيتي نيستم که بخواهم در مورد مسائل گهر صحبت کنم، افزود: تمام فکر و ذکرم معطوف به بازي پلي‎آف ليگ برتر است که متأسفانه هنوز مشخص نشده کي برگزار مي‏‎شود.


به گزارش ايسنا ، حيدرپور مديرعامل جديد گهر گفته که مهابادي گزينه اول تيم براي ليگ دسته اول است که وي در اين مورد، گفت: با اين‎که نمي‎خواهم در خصوص اظهارات دوستان صحبت کنم اما حالا که گهر به ليگ دسته اول سقوط کرده باز به ياد من افتاده‎اند. آقاي حيدرپور لطف دارد اما چرا سال گذشته به محض صعود گهر به ليگ برتر با چند مربي مذاکره کردند؟

مهابادي در خصوص اين‎که برخي مي‎گويند به خاطر پول گهر را ترک کرده، مي‎گويد: 300 ميليون تومان مي‎خواستم تا طلب بازيکنان را تسويه کنم و مقداري ديگر که با بازيکنان جديد مذاکره کنم و براي خودم پولي نمي‎خواستم. هنوز 90 درصد از قراردادم با گهر باقي مانده، دينم به گردن آقاي عابديني است. زحمات زيادي براي گهر کشيدم اما خيلي راحت...

سرمربي مس سرچشمه در ادامه با انتقاد از مشخص نبودن زمان بازي پلي‎آف، تأکيد کرد: از دست اين ديدار نابود شده‎ و خيلي اذيت مي‎شويم. اين‎قدر مسابقات فرسايشي شده که لطمات جبران‎ناپذيري به ما زده است.

وي با بيان اين‎که "گنه کرد در بلخ آهنگري به شوشتر زدن گردن مسگري" ادامه داد: کساني ديگر تخلف کرده‎اند، تيم ما را اذيت مي‎کنند. يک تيم متخلف که صعود کرده به ليگ برتر و تيم ديگر هم در پلي‎آف با ما بازي مي‎کند!

مهابادي اضافه کرد: بازيکنان خانواده دارند، استرس شديد، نداشتن استراحت و... از مشکلاتي است که گريبان ما را گرفته، در چند روز گذشته، چند بازيکن مس مصدوم شده‎اند و برخي بازيکنان ديگر توان ندارند.

سرمربي مس سرچشمه در پايان ابراز اميدواري کرد هرچه سريع‎تر تکليف ديدار پلي‎آف مشخص و اين بازي برگزار شود.

 

 

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 248 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

افشاگري فريد عابدي درباره "خيانتکاران گهري"

 

اولین وب هواداران گهردورود:بازيکن فصل پيش گهر گفت: بدبختي ما از زماني شروع شد که به دورود آمديم، مايلي‎کهن صادقانه آمد و تيم را با اميدواري تحويل گرفت ولي اين قضيه به مذاق برخي بازيکنان خوش نيامد.

به گزارش ايسنا ، اين بازيکن گهر با بيان اين‎که از درون مجموعه تيم، بخصوص بازيکنان سر ناسازگاري با مايلي‎کهن را شروع کرده بودند، افزود: دقيقاً زماني که به دورود آمديم و حمايت‎هايي که تماشاگران انجام مي‎دادند و تيم داشت پيشرفت مي‎کرد برخي بازيکنان که کمتر به آنها بازي داده مي‎شد يا نيمکت‎نشين بودند شروع به حاشيه‎سازي کردند و مثل خوره به جان تيم و ساير بازيکنان افتادند، پچ‎پچ مي‎کردند و بازيکنان را به جان همديگر انداختند.

مهاجم گهر تصريح کرد: اين همه به خاطر اين بود که مايلي‎کهن نتيجه نگيرد و با اخراج وي راه براي اين بازيکنان باز شود تا به مطامع‎شان برسند. آنها براي گهر سم مهلک بودند و متأسفانه حاجي مايلي در طول اين فصل آنها را نشناخت و ما نيز حرفي نمي‎زديم تا جو آرام باشد.

عابدي از برگزاري جلسات اين بازيکنان و حاشيه‎سازي آنها انتقاد کرد و آن را باعث ضربه وارد شدن به گهر دانست و گفت: متأسفانه نام اين بازيکنان، مردم ساده و دوست‎داشتني گهر را تحت‎الشعاع قرار داده بود و متوجه نشدند از آنها ضربه و لطمه خوردند، تاريخ خيلي چيزها را روشن و آدم‎هاي خيانت‎کار به مردم دورود و ساير تيم‎ها نيز مشخص خواهند شد.

او که سابقه حضور در تيم‎هاي برق شيراز و فجر سپاسي را نيز در کارنامه خود دارد، تصريح کرد: مايلي‎کهن شريف بود و از اتفاقات خبر نداشت، اگر ما انتقال مي‎داديم باور نمي‎کرد ولي الان همه چيز فرق مي‎کند و اگر نياز باشد اسامي بازيکنان خيانت‎کار را مي‎گويم.

وي در پاسخ به اين سوال که آمار گلزني مهاجمان گهر در اين فصل بسيار پايين بود، اين‎گونه جواب داد: درست است در خط حمله خوب نبوديم ولي تيم از لحاظ فني بسيار پايين بود. ضعف تجربه در خط دفاعي گهر مشهود بود؛ تيم‎هاي پيکان و صنعت نفت نيز که سقوط کردند در دفاع از بازيکنان باتجربه استفاده کردند ولي ما نه. ميانگين سني دفاع ما 22 سال بود و 23 سال به بالا نداشتيم.

عابدي با تأکيد بر اين‎که هرچند دست مايلي‎کهن از لحاظ بازيکن بسته بود ولي مي‎شد در نيم‎فصل بازيکن باتجربه به تيم اضافه مي‎شد، اظهار کرد: بعد از مصدوميت ساشا، ساختار دفاعي گهر نابود شد، بي‎تجربه‎ترين دفاع ليگ را داشتيم، در ليگ‎هاي يک و دو نيز از بازيکنان کم‎تجربه و بي‎تجربه در دفاع استفاده نمي‎شود چه رسد به ليگ برتر.

او يادآور شد: خوردن بيش از 60 گل در يک فصل توسط گهر آمار قابل توجهي است و مي‎توان گفت رکورد زده‎ايم، حتي مبتدي‎ترين دفاع‎ها نيز اين‎قدر گل نمي‎خورند. متأسفانه در تيم يک رهبر مقتدر وجود نداشت. کاپيتان‎هاي تيم هم به دنبال موفقيت و منافع خود بودند که لطمه نخورند و کاري براي گهر نمي‎کردند.

خيلي از کارشناسان و بازيکنان عدم نتيجه‎گيري گهر را استقرار اين تيم در کرج تا زمان آماده شدن ورزشگاه تختي دورود مي‎دانند که عابدي بر اين امر صحه گذاشت و به ايسنا گفت: تيم چند بازيکن شهرستاني داشت که مجبور بودند در هتل به سر ببرند و هر روز حاشيه‎هاي زيادي داشتند، اگر در دورود بوديم گهر اين‎قدر آواره نبود و اين بلاها به سرش نمي‎آمد.

وي گهر را حاشيه‎دارترين تيم تاريخ ليگ برتر برشمرد و افزود: استقلال و پرسپوليس به عنوان دو تيم پرطرفدار و بزرگ کشور امسال به اندازه ما حاشيه نداشتند، اين موضوع به گهر ضربه زد و نتوانستيم حاشيه‎ها را از کنار تيم برداريم.

مهاجم گهر از اين‎که تنها نماينده تاريخ لرستان در ليگ برتر سقوط کرده اظهار ناراحتي کرد و يادآور شد: تنها و تنها بايد بگويم شرمنده مردم هستيم که نتوانستيم خواسته به حق آنها را اجابت کنيم ولي آنچه مهم است اين بوده بزرگترهاي تيم به گهر و مردم دورود خيانت کردند که اين موضوع به هيچ‎وجه قابل بخشش نيست.

عابدي با بيان اين‎که دوست دارم در گهر بمانم، گفت: اگر شرايط فراهم باشد مي‎مانم در غير اين‎صورت دعا مي‎کنم گهر هرچه سريع‎تر به ليگ برتر برگردد زيرا مردم دورود و لرستان بيش از اين شايسته خوبي‎ها هستند.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 182 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

 

حیدرپور: دوباره گهر را می‌سازیم

 

 مهابادی جزو گزینه‌های سرمربیگری است 

 

 

اولین وب هواداران گهردورود:  مدیرعامل جدید باشگاه گهر در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده صحبت می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسماعیل حیدرپور می‌گوید: «دوباره گهر را خواهیم ساخت و با کمک خدا به طور قطع این تیم را به جایگاه واقعی خودش خواهیم رساند.

وقتی تیم گهر در نظرسنجی برنامه نود در بین پنج تیم پرطرفدار کشور قرار می‌گیرد مسئولیت همه‌ ما و مسئولین استان در قبال این تیم دوچندان خواهد کرد. ما حدود بودجه‌ فصل جدید گهر را بین دو تا چهار میلیارد تومان برآورد کردیم که در قبال بودجه‌ حداکثری تیم را برای صعود به لیگ برتر خواهیم بست و در غیر این صورت اولویت بر حضور خوب و قرارگیری بین تیم‌های بالانشین است.»

او در مورد گزینه‌های سرمربیگری گهر هم می‌گوید: «اولویت ما برای فصل آینده داوود مهابادی است چرا که اعتقاد دارم ایشان نقش عمده ای را در صعود گهر به لیگ برتر داشت و فصل گذشته به حق خودش نرسید. همچنین ابراهیم قاسمپور، مجتبی تقوی و غلامحسین پیروانی دیگر گزینه‌های نیمکت گهر هستند. اگر دادستانی کل حمایت‌های لازم را از ما انجام دهد به طور قطع با یکی از این مربیان مدعی صعود به لیگ برتر خواهیم بود.» او در مورد بازیكنان تیم هم می‌گوید: «اولویت باشگاه جذب بازیکنان بومی است.

البته به شرط تأیید کادر فنی و بازی در لیگ‌های دسته اول و برتر و داشتن رضایت‌نامه ما این بازیکنان را جذب خواهیم کرد. باید عنوان کنم که طی فصل آینده‌ تمامی بازیکنان باید تابع تشکیلات باشگاه و کادر فنی باشند و ما بازیکن سالاری نخواهیم داشت.

البته با این نظر که تیم باید 100درصد بومی باشد نیز مخالفم و اعتقاد دارم بضاعت فوتبال استان ما در حدی نیست که بخواهیم در تمامی پست‌ها در رقابت‌های فرسایشی مانند لیگ دسته اول از بازیکنان بومی استفاده کنیم.»

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 203 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

 

 

مايلي کهن: بازي‌ در دورود به گهر لطمه زد

 

 

اولین وب هواداران گهر: سرمربي سابق تيم فوتبال گهر گفت: بزرگترين لطمه اي که گهر در ليگ دوازدهم خورد برگزاري بازي‌هاي اين تيم در شهرستان دورود بود.

محمد مايلي‌‌کهن درباره برنامه‌هايي که براي حضور در پرسپوليس ارائه داده است، اظهار داشت: اشتباهي که در فوتبال ما وجود دارد اين است که قبل از انتخاب سرمربي بايد برنامه داده شود اما طبيعتأ زماني که سرمربي انتخاب مي‌شود مي‌تواند بازيکنانش را برگزيند و برنامه سال آينده را ارائه دهد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه چه پيشنهادهاي ديگري به جز پرسپوليس دارد گفت: با جاي ديگري صحبت نکردم و هم اکنون منتظر اين تيم هستم. اگر انتخاب نشدم براي آن آرزوي موفقيت مي‌کنم. پرسپوليس تيم محبوبم است و هميشه دوست دارم موفق باشد.

سرمربي سابق گهر در مورد اينکه چه اشخاصي در نتايج ضعيف گهر نقش داشته اند، ياد آور شد: من در نيم فصل دوم به تيم آمدم، گهر به جز نداري‌هاي زياد مشکلات فراوان ديگري داشت، در واقع شايد اين تيم هزينه مي‌کرد، اما هزينه ها به موقع صورت نمي‌گرفت.

مايلي کهن با اشاره به برگزاري بازي‌هاي اين تيم در نيم فصل دوم در شهرستان دورود خاطر نشان کرد: مشکلات زماني آغاز شد که مسابقات گهر در شهرستان دورود برگزار شد، در واقع تيم ما آنجا نبود و بازيکنان هم در اين شهرستان مهمان بودند، بعد ازمسابقه بايد سوار اتوبوس مي‌شدند و به محل تمرين حرکت مي‌کردند.

وي افزود: بايد علم ورزش و تغذيه وجود داشته باشد، اعتقاد دارم يکي از بدترين عواملي بود که به تيم لطمه زد، برگزاري بازي هاي گهر در شهرستان دورود بود. شما ببينيد اساسا تيم هايي که در نيم فصل اول در انتهاي جدول قرار داشتند در پايان نيم فصل دوم هم در همان جا بودند و تيم‌هايي که بالاي جدول نيز بودند تغييري نکردند.


وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 186 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

 

 

 


مهدی نعمتی سرپرست کانون هواداران گهر

 

 

 

سایت ایران41:یکی از هواداران گهر که سالهاست روی سکو ها نام گهر را فریاد زد و همه هواداران گهر او را می شناسند ، کسی که کمک کرد  صدای فرهنگ هواداران گهر در سراسر دنیا شنیده شود و قوم لر را با فرهنگ ترین هواداران ایران بخوانند کسی نیست جز مهدی نعمتی .

مهدی متولد سال 1363 در شهردورود است ، وی لیدری را از سال 1384 از تیم داماش دورود آغاز کرد و با جان و دل از تیم محبوب خودش و تیم شهرش طرفداری کرد.

مهدی امروز به ما گفت :شاید دیگر در خدمت همشهریانم نباشم ،از تمام مردم دورود سپاسگذارم و دست همشون رو می بوسم.

امیدواریم شرایطی ایجاد بشه تا مهدی بتونه به تیم محبوبش برگرده و دل هواداران گهر رو شاد کنه و تا سالیان سال کنار هواداران گهر به کار خودش ادامه بده.

ماهم از  مهدی نعمتی  به خاطر زحمات بسیارش که برای تیم گهر کشید تشکر میکنیم.


وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 324 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

 

 

 

 

تقدیر باشگاه گهردورود از لیدر های گهر

 

 

سایت ایران41:مراسمی برای  تقدیر از لیدرهای باشگاه گهردورود برگزار شد، که در این مراسم محمد رضا خروطی ، محمد مایلی کهن، مجید قدوسی، علی قرایی و  لیدر های باشگاه گهر آقایان :مهدی نعمتی ، حسن چهارمهالی ، علی رادان ، علیرضا دالوند ، محمود دالوند و بهروز وثوقی حضور داشتند. در این مراسم از زحمات لیدر های باشگاه گهر تقدیر به عمل آمده و به رسم یاد بود لوح سپاس و یک دست لباس تیم و مبلغ اندکی پاداش به آنها داده شد.

وحیدبوالحسنی و حسن چهارمحالی بازدید : 224 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

برای  تیم  فوتبال گهر دورود   وقت را نباید از دست داد 

 

فرهاد داودوندی- بروجرد: سقوط تیم فوتبالی که می توانست نقطه عطفی در ورزش لرستان باشد نباید عاملی بازدارنده برای سعی مجدد این تیم برای صعود به لیگ برتر باشد.

 تیم فوتبال گهر دورود در فصل جاری در لیگ دسته اول ایران بازی خواهد کرد. این بار میزبانی دیگر با اما و اگر مواجه نیست. این بار دیگر قرار نیست تمرینات تیم 500 کیلومتر آنطرف تر از پایتخت طبیعت ایران باشد.

  شنیده ها حاکی از تغییر و تحول در رده مدیریتی این تیم است. همچنین قرار است با استقرار کامل این تیم در شهرستان دورود در این فصل شاهد بومی شدن تیم گهر دورود باشیم.

  به هر حال اینک که بقیه تیمهای لیگ برتری و دسته اولی کشور در حال رایزنی برای استخدام بازیکنان هستند، به جاست که مسئولین و دست اندرکاران این باشگاه با توجه به بودن فوتبالیست های خوب جوان و جویای نام در دورود و دیگر شهر های استان، کمبودهای خود در پست های تخصصی خود را از بازیکنان قابل توجه فوتبال ایران معطوف بدارند و  وقت را از دست ندهند و هر چه زودتر برای حضور موفق تیم فوتبال گهر دورود در لیگ برتر ، اصطلاحا تیم را ببندند.

منبع : سایت شخصی فرهادداودوندی

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به سایت ایران 41 خوش آمدید. سایت ایران41 از تاریخ1391/11/02 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار کرد. امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید. باتشکرازشما همراهان همیشگی ادمین های سایت ایران41: وحید بوالحسنی و حسن چهارمحالی _______________ارتباط با مااز طریق ایمیل iran0665@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده فوتبال
    تبلیغات

    12803370553221240551.gif



    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 554
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 1,246
  • بازدید سال : 12,298
  • بازدید کلی : 385,738
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات